loading...
رنگارنگ از همه چی
مدیر بازدید : 414 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پارس پا یک سایت کسب درآمد از طریق پاپ آپ است . با توجه به این که در پارس پا امکان جذب همکار وجود دارد و پاداش خوبی هم برای جذب همکار اختصاص داده است از اقبال بیشتری نسبت به سایر رقبا برخوردار است .

پاپ آپ - popup چیست ؟
احتمالا برای شما هم پیش آمده که وقتی در بعضی سایت ها و وبلاگ ها کلیک می کنید یک صفحه ی جدید باز شده و به شما پیشنهاد می شود .

پارس پا برای یک کلیک از بین کلیک هایی که یک نفر در طول 2 ساعت در وبسایت شما می کند مبلغ 2 تومان به حساب شما اضافه می کند . اگر بازدیدکنندگانی دارید که مثلا در فواصل 2 ساعتی از وبسایت شما دیدن کرده و کلیک می کنند درآمد شما چند برابر می شود .



برای این که مطمئن شوید بازدیدکنندگان وبلاگ شما در محیط وبلاگتان کلیک می کنند پیشنهاد می کنم بخش مهم مطالب یک پست را در ادامه مطلب بگذارید .

تا این جا پارس پا فرق چندانی با بقیه ی رقبا ندارد . ولی امکان جذب همکار پارس پا مثل یک گنج طلاست !

پارس پا بابت هر کلیکی که (شرایط آن را در بالا گفتم ) در وبسایت های همکاران شما صورت می گیرد 1 تومان به شما پاداش می دهد . نمی خواهم به شما دروغ بگویم . هر کاری زحمت خودش را دارد . ادامه را بخوانید و ببینید ارزش زحمت کشیدن را دارد یا نه ؛

سرویس های وبلاگ دهی زیادی در ایران وجود دارد که مجموع وبلاگ های آن ها از مرز 1 میلیون فراتر می رود  . بلاگفا به تنهایی 363064 وبلاگ دارد . اگر وبلاگ های میهن بلاگ را همین تعداد فرض کنیم و وبلاگ های سایر سرویس ها را هم روی هم جمع کنید شاید به 2 میلیون وبلاگ هم برسد .

ببینید چه فرصتی پیش روی من و شماست .

از بین این همه مدیر وبلاگ اگر موفق شوید تنها 100 مدیر وبلاگ را همکار خود کنید و میانگین بازدیدکنندگان  آن ها را 150 نفر کلیک کننده فرض کنیم درآمد روزانه ی شما از پارس پا 15000 تومان در روز و 450000 تومان در ماه است .

آیا ارزش ندارد برای این روش زحمت بکشیم ؟!

فقط این را بگویم که الان خیلی ها دارند برای جذب همکار به منظور درآمد بیشتر وقت می گذارند . هر لحظه به تعداد وبلاگ هایی که عضو پارس پا می شوند افزوده می شود و این یعنی کم شدن تعداد وبلاگهایی که عضو نیستند . یعنی هر لحظه که دیرتر کار خود را شروع کنید دیگران از شما سبقت می گیرند و بر تعداد همکارانشان اضافه می کنند .

در صورتی که بخواهید از طریق لینک من عضو شوید متن تبلیغاتی در اختیار شما قرار می دهم . فقط کافیست نام کاربری خود را در پارس پا از طریق پیام خصوصی برای من ارسال کنید . البته امکان ارتباط بهتر در آینده ای نزدیک در خود سایت پارس پا ایجاد خواهد شد ولی تا آن زمان شما این کار را بکنید .

پارس پا

به ازای 10 بار نمایش زیر مجموعه 100 ریال به شما تعلق می گیرد.
به ازای 1000 بار نمایش زیر مجموعه ی زیر مجموعه 10 ریال به شما تعلق می گیرد.
لینک زیر مجموعه گیری: http://3pas.ir/?q=regnuser&moref=1392

 

مدیر بازدید : 809 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

بررسی محصول:TD-8811

مودم TD-8811 یک مودم ADSL با طراحی فوق العاده و ساخت با کیفیت بوده که عملکرد بالا و پایداری خوب را در کنار سادگی در استفاده ارائه می دهد. این مودم براحتی تنظیم شده و حتی بدون هیچ تنظیم خاصی قابل استفاده است. علاوه بر تنظیم تحت وب، می توان بسادگی توسط نرم افزار همراه آنرا تنظیم نمود. دارای DHCP داخلی بوده که برای سرویس دهی به تعداد زیادی کامپیوتر به آسانی راه اندازی میشود. این مودم قطعا پر فروش ترین مودم بازار ایران است و تقریبا با همه سیستم عامل ها سازگار بوده و با کلیه سرویس دهندگان اینترنت همخوانی دارد.

 

پنل جلویی:

TD-8811 Front Panel

چراغ های نمایشگر پنل جلویی به شرح زیر است:

1. چراغ Power:  نشانده اتصال صحیح آداپتور برق به دستگاه است.

2. چراغ USB: نشاندهنده اتصال مودم توسط کابل USB به کامپیوتر است.

3. چراغ LAN: نمایانگر اتصال LAN به یک وسیله دیگر است

4. چراغ ADSL: در صورت ثابت روشن بودن نمایانگر وجود سرویس ADSL روی خط تلفن متصل شده است.

5. چراغ Internet: در صورت تنظیم صحیح مودم و اتصال مودم با اینترنت این چراغ روش خواهد شد.

مدیر بازدید : 661 شنبه 03 فروردین 1392 نظرات (0)

قبل از وصل کردن مودم به برق ، اتصالات آنرا بررسی کنید .از مودم به کامپیوتر با کابل شبکه ، از مودم به اسپلیتر ، تلفن به اسپلیتر و درنهایت اسپلیتر به خط تلفن ( پریز ) .
همانند شکل زیر :

تذکر مهم : برای کانفیگ حتما از کابل شبکه استفاده کرده ، از کانفیگ به صورت وایرلس خودداری کنید .
پس از نصب در Address bar مرور گر خود ، آدرس 192.168.1.1 را وارد کنید .
برای ورود به صفحه تنظیمات از شما User name و Password می خواهد . هردوی اینها به طور پیشفرض عبارت admin میباشد. آنرا وارد کنید.

مودم TP-link 8901G

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما از فروشگاه سایت خرید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,382
  • بازدید ماه : 3,028
  • بازدید سال : 23,585
  • بازدید کلی : 455,860