loading...
رنگارنگ از همه چی
مدیر بازدید : 491 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

ظرف غذای کودک Universal Gyro Bowl

دیگر نگران ریختن غذا توسط کودکانتان نباشید

ظرف غذای کودک با چرخش 360 درجه مانع از ریختن غذا می شود


با رنگ بندی متنوع و شاد برای تشویق کودکان به خوردن غذا

با جعبه و بسته بندی اورجینال


همراه با درب محافظ

قیمت : 13000 تومان

مدیر بازدید : 412 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

در حالی که هنوز مرحله اول توزیع سبد کالا به اتمام نرسیده و حدود چهار میلیون سرپرست خانوار کالاهای خود را دریافت نکرده‌اند، قرار است مرحله‌ی دوم توزیع سبد کالا از شنبه سوم اسفند آغاز شود.

به گزارش ایسنا، در مرحله‌ی دوم پنج میلیون سرپرست جدید بر اساس قانون کار و تامین اجتماعی بر اساس لیست ارائه شده از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مشمول دریافت سبد کالا شده‌اند.

سبد کالا شامل 10 کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی شده و 24 عدد تخم مرغ است.

مدیر بازدید : 486 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

در شرع مقدس اسلام ازدواج، هم زمان با دو خواهر جایز نیست. لازم به ذکر است اگر ازدواج با دو خواهر یا بیشتر به صورت جمع، یعنی دریک زمان نباشد، اشکال ندارد. به بیانی دیگر هرگاه مردی زنی را برای خود عقد کند، تا وقتی که زن در عقد اوست، نمی‏‌تواند با خواهر وی ازدواج کند، خواه عقد دائم باشد یا موقت. حتی بعد از طلاق تا وقتی که در عدّه است (در صورتی که عدّه رجعی باشد) نمی‏‌تواند خواهر او را بگیرد، اما هنگامی که همسرش را طلاق داد، یا از دنیا رفت و عدّه او تمام شد، می‏‌تواند با خواهر وی ازدواج کند[1].

به گزارش عقیق، شاید حکمت و فلسفه این که اسلام از ازدواج هم زمان با خواهران جلوگیری کرده، این باشد که اوّلاً: حرمت و شخصیت زن را حفظ کند، چنان که در ازدواج با دختر برادر زن و دختر خواهر زن رضایت و اجازه زن را شرط دانسته است.

مدیر بازدید : 806 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

نزدیک به یک سال است ‌از مطرح شدن نام بابک زنجانی به عنوان یکی از اخلالگران نظام اقتصادی در رسانه‌ها می‌گذرد. خوشبختانه با پیگیری‌های قوه قضاییه و سایر نهادهای ذی‌ربط از جمله وزارت نفت، این متهم اقتصادی هم‌اکنون در زندان است.
 
به گزارش «تابناک»، بابک زنجانی که تنها در یک مورد بیش از ۸۰۰۰ میلیارد تومان به وزارت نفت بدهکار است، برای توجیه‌ زد و بندهای مالی و اقتصادی خود، سعی در ساختن پیشینه دروغی برای خود کرد که چندی بعد، از سوی نزدیکان مرحوم نوربخش، مدیر کل فقید بانک مرکزی، هر گونه ارتباط وی با بانک مرکزی در دهه ۷۰ تکذیب شد.

مدیر بازدید : 463 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

صبح زود در حال پياده روي بود که يک ماشين حمل زباله کنارش ايستاد. راننده عکس پسر بچه اي زيبا را نشان داد و گفت: «اين نوه ام است که در بيمارستان زير دستگاه است...» اجازه نداد صحبت راننده تمام شود، دستش را برد سمت کيف پولش... اما راننده گفت: «نه نه ... من از هر کسي که مي بينم تقاضا مي کنم براي او دعا کند. شما هم لطفا برايش دعا کنيد.» مرد اين کار را کرد در حالي که آن روز مشکلات برايش کوچک به نظر مي رسيد.«داستان هاي کوتاه الهام بخش»

مدیر بازدید : 373 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

* تا حالا دقت کردين وقتي ازبعضيا مي پرسين چاي ميل داريد؟ ميگن: «دست شما درد نکنه» يا ميگن «ممنون» اون وقت مي موني واسشون بياري يا نه!!!

نويد راد، مشهد

* تا حالا دقت کردين بند کفش رو گره مي زني باز ميشه، هدفون رو باز ميذاري گره مي خوره؟! الناز رحماندوست، سرخس

* تا حالا دقت کردين طرف تا عينک دودي مي زنه فکر مي کنه برد پيته؟

مدیر بازدید : 346 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

امیر علی نبویان امشب، چهارشنبه 30 مردادماه در برنامه تلویزیونی رادیو هفت به جای نثرهای خودنوشتش، شعر طنزی را اجراکرد.

به گزارش خبرآنلاین، شعر طنزی که نبویان در برنامه امشب رادیو هفت برای مردم خواند، از آثار نادر ختایی، طنزپرداز شناخته شده کشورمان است که در مدح 206 سروده شده.

رستم پی تو به راه رفته/ خان‌ها همه اشتباه رفته
بیژن! عقبت به چاه رفته/ با تو گاگارین به ماه رفته
رویای تو در دل پریشم /محبوب دلم دویست و شیشم

آکنده ز منطق ارسطو/ تودوزی تو پر پرستو
ای ظاهر تو چراغ جادو/ چون که دمِ در بده، بیا تو
امروز که بنده در آفیشم/ محبوب دلم دویست و شیشم

ای رفته به قله‌ی دماوند!/ ای بر تو نگاه کوه الوند!
ای داده ژکوند بر تو لبخند!/ من می‌خرمت فقط بگو چند؟

مدیر بازدید : 382 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

براساس تازه ترین گزارش بانک مرکزی در اسفند سال 91 بالغ بر 99.7 درصد از منابع بانکی کشور به شکل تسهیلات پرداخت شده است.به عبارتی می توان گفت در ابتدای سال 92 و در آخرین ماههای فعالیت دولت دهم در عمل صندوق بانکها خالی از منابع است.

 

صندوق خالی بانکها

مدیر بازدید : 289 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

دِ نـَـه دِ یه تیکه کلام طنز اصفهانی واسه جواب دادن به جمله های غیر عادی …

 

فرق پ نه پ با د نه د : وقتی از پـ نه پــ استفاده می کنی یعنی مطلب خیلی واضح بوده همینطور الکی یه سوال بیجا کرده مثل این ( زنگ زدم اورژانس 115میگه آمبولانس میخوای قربان ؟میگم پــ نه پــ یه پلیس ۱۱۰ میخوام بقیشم آدامس بده !)) ولی وقتی از د نــ د استفاده می کنیم ،یعنی طرف اشتباه فکر کرده حالا تو می خوای درستشو بهش بگی

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 طرف مداركشو داده واسه ترجمه كه اقدام كنه واسه خارج.!.!.! بعد اومده خونه ما ميگم چايى ميخورى يا شربت؟؟؟ ميگه قهوه اسپرسو اگه دارى بيار !!!!!!!!!!!!!!! تو دلم گفتم :دِ نـَـه دِ هفته پيش كه خاكشيرو با كاسه سر ميكشيدى يادت نيست؟؟

مدیر بازدید : 461 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 
 
 
بد شانسی از جمله مواردی است که شاید برخی به آن اعتقاد دارند و با توجه به شرایطی که برایشان پیش می آید خودشان را بد شانس می دانند.

به گزارش عرش نیوز،همه انسان ها به نوعی اتفاقات بد را تجربه می کنند اما برخی از افراد در یکسری از مواقع خاص دچار اتفاق های عجیبی می شوند که به نظرشان بدشناسی بزرگی است. این افراد خود را بدشانس ترین مردم دنیا می دانند.

کاستیس میتسوتاکیس

هر کریسمس در اسپانیا قرعه کشی بزرگی برگزار می شود که طی آن مبلغ بسیار زیادی در حد 900 میلیون دلار به شرکت کنندگان داده می شود. چند سال پیش در یکی از مسابقات مردم روستای "سودتو" همگی از بلیت های این مسابقه خریداری کردند و جالب اینجاست که همه 70 خانوار آن برنده شدند به غیر از " کاستیس میتسوتاکیس" که در این روستا زندگی می کرد.


مدیر بازدید : 245 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

در تمام دنیا گویندگان اخبار آموزش دیده اند تا بتوانند در بدترین شرایط خونسردی خود را حفظ کرده و برنامه زنده را ادامه دهند. حساسیت بخش خبری مهارت زیاد مجریان و گویندگان خبر را در مقابله با حوادث و اتفاقات ناگهانی حین اجرای زنده می طلبد. اما در مراکش اتفاقی رخ داد که باعث شد خانم گوینده خبر این کشور به سوژه ای رسانه ای تبدیل شود.

مدیر بازدید : 424 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

آیشه آرمان، یکی از نویسنده های روزنامه حریت در ترکیه که در برلین ۲۴ ساعتش را با خرم گذرانده است، این خبر را تایید کرد. آیشه آرمان ضمن ابراز اینکه مریم اوزرلی حامله میباشد، نوشت: "مریم تقریبا ۴ ماهه است. موهایش را کوتاه کرده، هم خوشحال و هم ناراحت است. سعی میکند تا قوی باشد. مریم تصمیم دارد که مادر تنها و بدون همسر باشد. به زودی همه چیز را به طور کامل خواهم نوشت."

مدیر بازدید : 296 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

توصیه های پزشکی امام رضا علیه السلام برای شهریور و روزهای پایانی تابستان

قدس آنلاین – پورافضلی: امام رضا علیه السلام ضمن توصیه کلی به رعایت اعتدال در مصرف غذاها می فرماید: در تابستان غذای خنک تناول کنید و در زمستان غذای گرم، و در دو فصل دیگر غذاهای معتدل. اما توصیه های مخصوصی هم برای شهریورماه دارند.

در طب سنتی ماه آب تقریبا همزمان با شهریورماه است و به صورت دقیق تر از 22 مرداد تا 22 شهریور را شامل می شود. بر اساس آموزه های طب اسلامی، برای نگهداری تندرستی و پیشگیری از بیماری ها ی مختلف، بکار بستن تدابیر متناسب با هر فصل در گذر سال از اهمیت به سزایی برخوردار است. امری که امام رضا علیه السلام هم به آن توجه داده اند. آن حضرت می فرماید: غذایت را به اندازه عادتت...

مدیر بازدید : 311 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

دانستن لیست "ترین ها" همواره از جمله مطالبی بوده است که علاقمندان زیادی برای خود دارد و یکی از این لیست ها، لیست پولدارترین افراد است که همواره در حال تغییر و تحول است. به گزارش مجله فوربس که هرساله لیست پولدارترین افراد دنیا منتشر می کند، امسال در یک اقدام جالب، با معادل سازی ارزش دارایی افراد در مقاطع زمانی مختلف تا کنون، برای اولین بار لیستی را منتشر کرده است که در آن ۲۰۰ نفر که در طول تاریخ بیشترین ثروت را داشته اند معرفی شده اند. اولین نفر در این لیست که به عنوان پولدارترین فرد در تاریخ معرفی شده، چنگیز خان با ۴۱۷ میلیارد دارایی است!

 پولدارترین ایرانی دنیا کیست؟ +عکس

مدیر بازدید : 578 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

یکی از اصول نجابت برای زن و مبنای حفظ "نجابت” وی، پوشاندن برجستگی ‏اندام های زنانه است. در کشور ما برمبنای همین تفکر سنتی، اندام زنانه توسط چادر و ‏مانتو پوشیده می شود تا مردان تحریک نشوند، ولی در کشور کامرون (یکی از کشورهای افریقایی) ، رسم ‏سنت بر این است که برجستگی سینه دختران نابود گردد!‏…

 

مدیر بازدید : 301 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

می‌خواهم بدور از جریانات سیاسی برای شهرم تلاش کنم و به همه نشان بدهم که فقط نام های قدیمی و افراد شناخته شده نیستند که می توانند برای شهر کاری انجام دهند بلکه اگر عرصه در اختیار افرادی مانند من قرار بگیرد قطعا تاثیرگذاری چشمگیری خواهد داشت.

 

مدیر بازدید : 389 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

احمد خمینی در صفحه شخصی خود با انتشار این عکس نوشت: فرشته ، نامى كه برازنده ى توست. خواهر گلم سالروز فرشته ى زمينيان شدنت اول بر خودم بعد بر تو مبارك.

 

مدیر بازدید : 268 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

سر زنی چینی در تصادف مرگبار خودرویش به حالتی عجیب و دردناک در شیشه جلوی خودرو گیر کرد.این تصادف در جنوب چین با برخورد با یک کامیون رخ داد که در آن دو خانم حضور داشتند.


مدیر بازدید : 346 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش اتحادجنوب"رشیده کاراتاش" بانوی 22 ساله ترکیه ای ساکن منطقه " موقلا" شب گذشته به همراه همسرش برای تفریح به منطقه کوهستانی " مازا" رفته بود و این عکس را درست یک دقیقه قبل از اینکه در اثر عدم تعادل از کنار و لبه بلندی به پایین کوه پرت شود، همسرش از او گرفته است.

کاراتاش پس از سقوط از ارتفاع به بیمارستان منتقل شد اما در اثر شدت جراحات ناشی از سقوط از بلندی جان سپرد.


مدیر بازدید : 304 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 یک قاتل در بوشهر با رضایت و صرف نظر اولیای دم از حقوق قانونی خود از دار مجازات نجات یافت.

 

 مسئول دادگاه کیفری استان بوشهر ظهر امروز در جلسه بررسی پرونده قتل حیدر مقدس اظهار داشت: اولیای دم با صرف نظر از حقوق قانونی خود در خصوص قصاص زمینه اصلاح متهم را فراهم کردند.

مدیر بازدید : 265 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

به گزارش اتحاد جنوب به نقل ازپایگاه خبری دوراهک دختر ۲۳ ساله ای بنام .... در خانه پدرش خود را اعدام کرد. فرد متوفی در حالیکه خود را بوسیله یک شال به پنکه اویزان کرده بود  جان داد و خواهرش وقتی به خانه برگشته بود جسد متوفی را آویزان بر پنکه مشاهده نمود.

2

 

مدیر بازدید : 542 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

۴ سارق مسلح که به سرقت از چندین بانک و طلافروشی شیراز مبادرت کرده بودند با حضور مقامات قضایی و انتظامی ساعت ۹:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۹۲ به دار مجازات آویخته شدند.


اجرای حکم اعدام

مدیر بازدید : 402 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شقایق ثامن ملقب به کلودیا لینکس در سن دو سالگی در مطب دندانپزشکی مادرش (در نروژ) بود که با کاترین کرینبورگ ملاقات کرد.کاترین از هویت و زیبایی فوق العاده ی کلودیا حیرت زده شده بود.

 

عکس های شقایق ثامن بازیگر جذاب و زیبای ایرانی هالیوود

کاترین با کلودیا صحبت کرد و در آخر ازش پرسید که آیا امکانش هست در تبلیغات تجاری جدیدش که قراره برای بچه ها بسازه شرکت کنه.مادر کلودیا موافقت کرد و بزودی کلودیا به عنوان یک دختربچه قابل ستایش در سراسر اروپا شناخته شد.

محل تولد: ایران، تهران

محل سکونت: لس آنجلس

روز تولد: هشتم آگوست

تبلیغات تجاری بیشتر؛ شوهای تلویزیونی و بازی در تئاتر نتیجه شهرتش بود.در پنچ سالگی کلودیا به همراه مادر ؛ پدر و برادر بزرگترش به تورنتو مهاجرت کردند و تورنتو جایی بود که کلودیا تونست زندگیشو به عنوان یک دختر بچه بازیگرادامه بده. (که البته هیچ کس تا حالا هیچ عکسی از تبلیغات شقایق در دوران کودکیش ندیده و شاید فقط جنبه تبلیغاتی داشته باشه.)

در پانزده سالگی کلودیا توسط شرکتهای معروف از جمله الیت و لیوایز کشف شد و از اون موقع بود که به عنوان یک مدل مشهور شناخته شد.

بعد از مانکن شدن و بازیگری کلودیا در سن بیست سالگی اولین آلبومشو به اسم **شقایق** وارد بازار کرد و بلافاصله به یک ایرانی محبوب تبدیل شد شقایق در یک فیلم هالیوودی به نام legion of the dead در نقش ملکه مصر بازی کرد و همچنین در قسمتی از سریال The West Wing در نقش میس ورد هنر نمائی کرد.

شقایق حدود ۲ سال پیش با کامران خواننده معروف لس آنجلسی آشنا شد و این دو در همه مسافرت های اروپایی با هم دیده میشدن و شقایق حتی برای لحظه ای کامران رو تنها نمیذاشت ولی در این اواخر این دو زوج هنری زیاد در کنار هم دیده نمیشوند.

شقایق این اواخر با یک فیلم بالیوودی قرار داد بسته و در حال بازی کردن در این فیلم که به زودی به بازار می آید و بعضی ها معتقدند که میتونه حتی جای آشواریا رای را در سینمای هند بگیره و خود آشواریا طی یکی از مصاحبه هایش گفت وقتی شقایق رو دیدم اول فکر کردم که هنرپیشه هندی و خیلی نگران شدم ولی وقتی فهمیدم که ایرانی خیالم راحت شد و الآن اگه قرار باشه با هم فیلمی بازی کنیم در نقش خواهرش بازی میکنم چون ما از نظر ظاهری خیلی شبیه هم هستیم.
 

 

s423f (1)

s423f (2)

مدیر بازدید : 414 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پارس پا یک سایت کسب درآمد از طریق پاپ آپ است . با توجه به این که در پارس پا امکان جذب همکار وجود دارد و پاداش خوبی هم برای جذب همکار اختصاص داده است از اقبال بیشتری نسبت به سایر رقبا برخوردار است .

پاپ آپ - popup چیست ؟
احتمالا برای شما هم پیش آمده که وقتی در بعضی سایت ها و وبلاگ ها کلیک می کنید یک صفحه ی جدید باز شده و به شما پیشنهاد می شود .

پارس پا برای یک کلیک از بین کلیک هایی که یک نفر در طول 2 ساعت در وبسایت شما می کند مبلغ 2 تومان به حساب شما اضافه می کند . اگر بازدیدکنندگانی دارید که مثلا در فواصل 2 ساعتی از وبسایت شما دیدن کرده و کلیک می کنند درآمد شما چند برابر می شود .



برای این که مطمئن شوید بازدیدکنندگان وبلاگ شما در محیط وبلاگتان کلیک می کنند پیشنهاد می کنم بخش مهم مطالب یک پست را در ادامه مطلب بگذارید .

تا این جا پارس پا فرق چندانی با بقیه ی رقبا ندارد . ولی امکان جذب همکار پارس پا مثل یک گنج طلاست !

پارس پا بابت هر کلیکی که (شرایط آن را در بالا گفتم ) در وبسایت های همکاران شما صورت می گیرد 1 تومان به شما پاداش می دهد . نمی خواهم به شما دروغ بگویم . هر کاری زحمت خودش را دارد . ادامه را بخوانید و ببینید ارزش زحمت کشیدن را دارد یا نه ؛

سرویس های وبلاگ دهی زیادی در ایران وجود دارد که مجموع وبلاگ های آن ها از مرز 1 میلیون فراتر می رود  . بلاگفا به تنهایی 363064 وبلاگ دارد . اگر وبلاگ های میهن بلاگ را همین تعداد فرض کنیم و وبلاگ های سایر سرویس ها را هم روی هم جمع کنید شاید به 2 میلیون وبلاگ هم برسد .

ببینید چه فرصتی پیش روی من و شماست .

از بین این همه مدیر وبلاگ اگر موفق شوید تنها 100 مدیر وبلاگ را همکار خود کنید و میانگین بازدیدکنندگان  آن ها را 150 نفر کلیک کننده فرض کنیم درآمد روزانه ی شما از پارس پا 15000 تومان در روز و 450000 تومان در ماه است .

آیا ارزش ندارد برای این روش زحمت بکشیم ؟!

فقط این را بگویم که الان خیلی ها دارند برای جذب همکار به منظور درآمد بیشتر وقت می گذارند . هر لحظه به تعداد وبلاگ هایی که عضو پارس پا می شوند افزوده می شود و این یعنی کم شدن تعداد وبلاگهایی که عضو نیستند . یعنی هر لحظه که دیرتر کار خود را شروع کنید دیگران از شما سبقت می گیرند و بر تعداد همکارانشان اضافه می کنند .

در صورتی که بخواهید از طریق لینک من عضو شوید متن تبلیغاتی در اختیار شما قرار می دهم . فقط کافیست نام کاربری خود را در پارس پا از طریق پیام خصوصی برای من ارسال کنید . البته امکان ارتباط بهتر در آینده ای نزدیک در خود سایت پارس پا ایجاد خواهد شد ولی تا آن زمان شما این کار را بکنید .

پارس پا

به ازای 10 بار نمایش زیر مجموعه 100 ریال به شما تعلق می گیرد.
به ازای 1000 بار نمایش زیر مجموعه ی زیر مجموعه 10 ریال به شما تعلق می گیرد.
لینک زیر مجموعه گیری: http://3pas.ir/?q=regnuser&moref=1392

 

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما از فروشگاه سایت خرید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,308
  • بازدید ماه : 2,954
  • بازدید سال : 23,511
  • بازدید کلی : 455,786