loading...
رنگارنگ از همه چی
مدیر بازدید : 508 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

نوروز ۹۲ با حواشی فراوانی در اکران همراه بود؛ حواشی که «تابناک» همزمان با نقد تک تک فیلم‌های نوروزی به آن‌ها خواهد پرداخت و در گام نخست شاید ضروری باشد سراغ نخستین انیمیشن بلند سینمای ایران رفت که از کیفیت بالایی برخوردار بود و به واسطه نوع پردازش و نگاه کمیکی که در ‌داستان پررنگ بود، کیفیت داستان پردازی‌اش چندان مورد توجه واقع نشد.

به گزارش «تابناک»، ماراتن اکران نوروزی به عنوان مهمترین فصل درآمدزایی سالن‌های سینما در سومین هفته‌اش با فروش‌های میلیاردی سه فیلم و فروش‌های کمتر فیلم‌های دیگر همراه شد و البته این اتفاق به سادگی نیز رخ نداده است. تقریباً همه نهادهای متولی سالن‌های سینمای تهران و شهرستان‌ها مشتمل بر شهرداری، معاونت سینمایی ارشاد و حوزه هنری، فیلم‌های متعلق به خود را در صدر توجه قرار دادند و در واقع رقابت شدید اکران میان مدیران در جریان بود.



مدیر بازدید : 251 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

شعبه شرکت شارپ در خاورمیانه گیرنده تلویزیونی 90 اینچی AQUOS خود را به عنوان بزرگترین تلویزیون جهان وارد کشور امارات کرد.

AQUOS که به گفته شرکت سازنده بزرگترین تلویزیون جهان محسوب می‌شود بر پایه فناوری LED TV ساخته شده است.

قرار است این تلویزیون منحصر به‌فرد در نمایشگاه ADES 2013 که از تاریخ 14 تا 18 مارس در شهر ابوظبی برگزار می‌شود، به نمایش درآید. این تلویزیون با اندازه بزرگ خود تنها 64 کیلوگرم وزن دارد و اندازه‌های آن شامل 2 متر طول و 1.2 متر ارتفاع می‌شود که بر این اساس قطر این محصول 2.2 متر یا به عبارت دیگر 90 اینچ است.

"مانو مهدی"(Manu Mahdi) مدیر بازاریابی و فروش مرکز محصولات الکترونیکی مصرفی شارپ در این خصوص گفت: آنچه که ما را از رقبا جدا می‌کند تفاوت فعالیت‌های ما در حوزه فناوری LCD و ارزش برند ما در بازار است که به مشتریان کمک می‌کند آخرین محصولات را همراه با خلاقیت و زیبایی‌های هنری در اختیار بگیرند.

او در ادامه گفت: ما بسیار خوشحالیم که گیرنده تلویزیونی 90 اینچی AQUOS LED TV در نمایشگاه ADES در کشور امارات به نمایش می‌گذاریم. کشورهای حوزه خلیج فارس یکی از بزرگترین بازارهای تلویزیون برای شرکت ما محسوب می‌شوند.

مدیر بازدید : 299 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)


عذرخواهی رسمی شرکت اپل از مردم چین، با استقبال گرم رسانه‌ها و دولتمردان این کشور روبرو شده است. 


به گزارش ایتنا به نقل از سایت خبری The Verge، روزنامه پیپل دیلی چاپ پکن که مواضع دولت این کشور را منعکس می کند، این اقدام اپل را در مقایسه با دیگر شرکت‌های آمریکایی «قابل احترام» دانست.

سخنگوی وزارت خارجه چین نیز با پذیرش عذرخواهی اپل، پاسخ «شرافت‌آمیز» این شرکت در برخورد با چالش‌ها را ستود.

شرکت اپل تا پیش از این شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش متفاوتی را برای کشور چین در نظر گرفته بود و همین امر موجی منفی علیه این شرکت در چین به راه انداخته بود.

کاربران و رسانه‌های چینی از رفتار دوگانه اپل با مشتریان چینی در مقایسه با مشتریان آمریکایی گله‌مند بودند.

به گزارش یورونیوز، بر همین اساس روز دوشنبه «تیم کوک» مدیر عامل اپل در نامه‌ای سرگشاده، از کاربران چینی عذرخواهی کرد و گفت در سیاست مربوط به مدت و نحوه ارائه گارانتی در چین تجدید نظر به عمل می‌آورد.

در این نامه که به زبان چینی منتشر شده، تیم کوک از مصرف‌کنندگان چینی به دلیل آنچه که وی آن را سوءتفاهم نامیده، عذرخواهی کرد.

گفتنی است چین پس از آمریکا دومین بازار بزرگ اپل به شمار می‌رود.

منبع: http://disap.ir

مدیر بازدید : 430 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

در اول آوریل هر سال دروغ‌گویی رایج و جایز می‌شود، البته برای مدت زمان کوتاهی.

این دروغ ها که تاریخچه آن به صدها سال پیش بازمی‌گردد اکنون به حدی معروف شده که حتی شرکت‌های مطرح فناوری اطلاعات و سایت‌های مهم خبری نیز می‌کوشند از این قافله عقب نمانند!

به گزارش ایتنا، به عنوان مثال گوگل امسال اعلام کرد قصد دارد با بررسی تمام ویدئوهای سایت یوتیوب طی ده سال توسط گروهی از داوران، برترین ویدئو را در سال ۲۰۲۳ معرفی کند.
تا آن زمان یوتیوب بسته خواهد بود!

این خبر پیشتر به تفصیل در سایت ایتنا منتشر شده است.

مدیر بازدید : 381 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

 

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در روزهاي اخير روند كاهش قيمت گوشي هاي همراه در بازار آغاز شده هرچند هنوز تغيير محسوس و مورد انتظار اتفاق نيفتاده است.
شما در جدول زير مي توانيد قيمت حدودي گوشي هاي نوكيا در بازار را مشاهده كنيد.

* با كليك بر روي مدل گوشي؛ عكس و اطلاعات دقيق آن را مشاهده كنيد...

مدیر بازدید : 288 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

کلمه «پر فروش» در مورد کتاب صفتی کاملا نسبی است. در واقع تعریف درستی از پرفروش بودن وجود ندارد و ما نمی‌دانیم یک کتاب چقدر بفروشد پرفروش محسوب می‌شود و اصولا معیار پرفروش بودن یا نبودن چیست؟ از طرفی هم این روز‌ها پرفروش اعلام شدن یک کتاب تا حد زیادی به یک تکنیک تبلیغاتی تبدیل شده و بسیار دیده می‌شود که ناشران درباره یک کتاب می‌گویند پرفروش شده اما آن کتاب حتی پانصد جلد هم نفروخته است. گاهی هم ناشران کتاب‌هایشان را به صورت نوبتی در لیست پرفروش‌هایشان می‌گذارند و این باعث می‌شود که کتاب‌های به راستی پرفروش دیده نشوند.

با این حساب شاید پرداختن به چنین مقوله‌ای در اساس کار چندان صحیحی نباشد اما برای رسیدن به یک جمع‌بندی کلی ازوضعیت سالانه نشر کتاب، شاید تنها روش همین باشد. کتاب‌هایی که در این صفحه معرفی می‌شوند، توانستند در سالی که رو به اتمام است در میان علاقه مندان به کتاب مطرح شوند و رکود بازار کتاب را اندکی کم کنند. اینکه این کتاب‌ها چقدر خوب هستند یا نه جای بحث دارد و اینکه بسیاری کتاب‌های خوب و خیلی خوب امسال منتشر شدند و کمتر دیده شدند یا پرفروش نشدند جای تاسف.


اتحادیه ابلهان
نویسنده: جان کندی تول
مترجم: پیمان خاکسار
ناشر: به نگار
موضوع: رمان خارجی



رمان اتحادیه ابلهان پاییز امسال از سوی نشر به نگار منتشر شد و خیلی زود مورد استقبال قرار گرفت و به چاپ دوم رسید. این رمان که اولین اثر و تنها اثر جان کندی تول است درباره پسری ۳۰ ساله است که با مادرش زندگی می‌کند و نمی‌خواهد یا نمی‌تواند قوانین و قواعد معمول جامعه مدرن را بپذیرد؛ ذهن او در عصر قرون وسطی پرسه می‌زند و به هرکجا پا می‌گذارد ماجرا می‌آفریند. کتاب از طنزی قوی برخوردار است و ترجمه روان آن توانسته به خوبی با خواننده فارسی زبان ارتباط برقرار کند. این اثر در سال ۱۹۸۱ جایزه پولیتزر را از آن خود کرد.

مدیر بازدید : 344 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)
20 روش و نکته مفید برای افزایش قد بصورت طبیعی

در این مقاله سعی بر این بوده که به کلیه سوال های شما درمورد قد و افزایش قد انسان پاسخ دهیم. برای این منظور به توضیح عواملی که بر رشد قد انسان تاثیر دارند پرداخته ایم. شاید سوال خیلی از شما باشد که چطور می توان رشد را در بدن تحریک کرد. خیلی ها به دنبال راه هایی برای بلندتر کردن قدشان هستند. در اینجا اطلاعات لازم را برایتان گرد آورده ایم.

یکی از دغدغه های خیلی افراد امکان رشد قد پس از بلوغ است. خوب البته پوشیدن کفش های پاشنه بلند یکی از این راه هاست اما تکنیک های مُد خاصی وجود دارد که اگر درست رعایت شوند به بلندتر دیده شدن قد کمک می کنند. سعی ما بر این بوده که به سوالات مربوط به این موضوع تا حد امکان پاسخ دهیم و از شما نیز تقاضا داریم نظرات و تجربیات خود را در بخش نظرات مطرح کنید.

1- چه عواملی بر رشد قد انسان تاثیر دارند؟
قد با مجموعه پیچیده ای از ژنتیک و محیط تعیین می شود. قانون اصلی آن را می توان به شکل زیر تعریف کرد:
(ژنتیک + هورمون ها + تغذیه) – استرس

2- چه زمان قد کشیدن ما متوقف می شود؟
از نظر ژنتیکی طوری برنامه ریزی شده ایم که پس از اتمام دوران بلوغ قد کشیدن متوقف شود. در این نقطه، فعل و انفعالات پیچیده ژن ها، موادمغذی و هورمون ها به اوج خود می رسد. وقتی ژن ها با همکاری هم رشد بدن را به نقطه ای رساندند که قادر به تولید مثل باشد، هدف رشد به اتمام رسیده است. این اتفاق به طور متوسط در سن 16 سالگی برای دختران و 18 سالگی برای پسران می افتد.

3- آیا پس از اتمام دوران بلوغ هم  قدمان بلندتر می شود؟
شواهد بسیار کمی از رشد قد بعد از دوران بلوغ دیده شده است. انسانها معمولاً در دوران کودکی سریعترین رشد را دارند. همچنین در دوران بلوغ نیز به خاطر جهش های رشد، رشد سریعی  دارند.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما از فروشگاه سایت خرید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,356
  • بازدید ماه : 3,002
  • بازدید سال : 23,559
  • بازدید کلی : 455,834