loading...
رنگارنگ از همه چی
مدیر بازدید : 785 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

يکي از مهم ترين علل ابتلا به ورم معده، استقرار ميکروب هليکوباکترپايلوري در معده است. اين ميکروب تا آخر عمر فرد در معده باقي مي‌ ماند و باعث ورم و التهاب در جدار معده مي ‌شود.

بسياري از اوقات، التهاب و ورم، علامتي ندارد اما بعضي مواقع با احساس بزرگي شکم و سنگيني همراه است.

 

دکتر حسين خدمت، فوق تخصص گوارش در گفتگو با ايسنا، با بيان اين مطلب افزود: استفاده ي مکرر از مُسکن، استعمال سيگار، الکل و تحمل استرس از جمله عوامل ابتلا به بيماري موسوم به " ورم معده " است.

 

وي درباره ي عوامل ابتلا به بيماري ورم معده اظهار کرد: افرادي که استرس و مشغوليت ذهني زيادي دارند ناخودآگاه همراه غذا، هوا مي ‌بلعند، در نتيجه هوا داخل معده مي ‌رود و تورم ايجاد مي ‌کند. البته به اين بيماري از نظر علمي، ورم معده اطلاق نمي ‌شود چون هنگام آندوسکوپي مورد خاصي ديده نمي ‌شود.

مدیر بازدید : 372 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 


 

 

ژل كرم آنتي سلوليت (لاغری) لورال
Good-bye Cellulite LOREAL
ژلها و كرمهاي آنتي سلوليت يكي از روشهاي رايج برای از بين بردن چربيهاي موضعي و سلوليتهاي زير پوستي ميباشد.
ژل كرم آنتي سلوليت Good-bye Cellulite با مارك معتبر لورال LOREAL يكي از موثرترین محصولات عرضه شده به بازار، در زمينه لاغری موضعی مي باشد.

 


مدیر بازدید : 350 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)



 

با پیشرفت زندگی و جدایی از طبیعت و همچنین زندگی شهرنشینی ترافیک ، آلودگی هوا  و استفاده از غذاهای چرب بشر همواره تحت تاثیرات فراوان و مخرب سموم انباشته شده بدن خود می باشد وجود سموم در بدن با بروز علائمی مانند کج خلقی ، سردرد ، اختلال در سیستم گوارشی و هاضمه ، ایجاد حساسیت و آلرژی نسبت به مواد شیمیایی ، انواع عطرها و به طور کلی مواد مصنوعی همراه است.  پس مهم است به دنبال راهی برای از بین بردن و جلوگیری از تجمع این سموم خطرناک از بدن باشیم

 

مدیر بازدید : 501 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

با گیره مغناطیسی به درمان خرو پف خود اقدام نمایید و خر و پف و ایجاد ناراحتی برای دیگران را متوقف نموده و خوابی راحت را برای خود و اطرافیان خود به ارمغان بیاورید

یک پدیده جالب یک اختراع و ابداع جالب جهت راحتی شما و اطرافیانتان از خرو پف کردن شما در هنگام خواب

 

 

مدیر بازدید : 265 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

  

این محصول جدید با طراحی منحصر به فرد مناسب برای فرم دادن و بالا نگه داشتن بینی و همچنین باعث جلوگیری از تجمع چربی در ناحیه بینی شده و در نتیجه بینی شما کوچکتر و خوش فرم تر می شود فقط با استفاده 20 دقیقه در روز , همین حالا شما می توانید این محصول فوق العاده را با قیمت بسیار مناسب تهیه فرمائید

 

 

 

مدیر بازدید : 327 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

ماسک ژله ای بایترون با چندین ویژگی منحصر بفرد در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت بایترون تولید شد.با ماسک ژله ای بایترون سلامت پوست را به خودتان هدیه دهید.ماسک ژله ای بایترون پوست شما را بسیار لطیف و زیبا میکند.بسیاری از بانوان در سراسر دنیا از این ماسک یرای اثرات مثبت بی نظیری که روی پوست صورتشان می گذارد استفاده میکنند.

 

 

مدیر بازدید : 357 چهارشنبه 14 فروردین 1392 نظرات (0)

 

 

  پد ضد درد قاعدگي بانوان
اگر درد دوران قاعدگي شما را آزار ميدهد
اگر در دوران قاعدگي(پريود) خود به دليل درد نمي توانيد در اجتماع باشيد
اگر شما هم در دوران قاعدگي(پريود) نمی توانید به خارج از منزل برويد
داروهاي مسكن را دور بريزيد اين بار با تكنولوژي هزاره سوم
پد هاي cura-heat مخصوص كاهش درد قاعدگي(پريود)

 

مدیر بازدید : 320 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

زنان همیشه به دنبال جدیدترین روشهای درمان برای حفاظت از زیبایی خود هستند.و برای همین است که مراکز زیبایی اکثزا بخاطر درآمد خوب این شغل به فکر روشهای جدید در این زمینه هستند.

در یک سالن زیبایی روش بسیار عجیبی را برای از بین بردن چین و چروک انجام می دهند.

 

به گزارش نامه به نقل از روزگارنو ،  زنان همیشه به دنبال جدیدترین روشهای درمان برای حفاظت از زیبایی خود هستند.و برای همین است که مراکز زیبایی اکثرا بخاطر درآمد خوب این شغل به فکر روشهای جدید در این زمینه هستند.

 

اما در چین یک مرکز زیبایی روش بسیار عجیبی را برای جوان سازی پوست بانوان بکار می برد که اتفاقا از استقبال خوبی هم مواجه شده است.در این مکان پس از گذاشتن حوله داغ برروی پوست با استفاده از الکل روی آن را آتش می زنند

مدیر بازدید : 390 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

 احمقانه‌ترین روش درمان افسردگی درآمریکا+عکس

هر کدام از مشاوران خانوادگی و روانشناسان ممکن است برای حل مشکل مهمی چون افسردگی، پیشنهادات و نسخه های متفاوتی داشته باشند اما قطعا هیچکدام پیشنهاد نمی کنند فرد مورد نظر از یک ارتفاع زیاد به پایین پرت شود.

 

اما چند نوجوان امریکایی ادعا می‌ کنند که برای مقابله با افسردگی بهترین روش پرش ناگهانی از صخره‌‌هایی به ارتفاع 100 متر در ایالت یوتای امریکاست. به همین خاطر یک جوان امریکایی برای از بین بردن افسردگی نامزدش، او را به لبه پرتگاهی در یوتا برد و با استفاده از طناب وی را از بالای صخره به پائین پرتگاه هل داد.

 

این آمریکایی با نام کریگتون برد می ‌گوید هنگامی که نامزد خود جسیکا را از روی صخره هل داده، او از ترس جیغ می‌ کشیده و همین تخلیه هیجانی در رفع افسردگی نامزدش بسیار موثر بوده است.

 

وی یکی از ده‌‌ها صخره ‌نوردی است که از شیرین‌کاری خود و نامزدش فیلم تهیه کرده و آنها را در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. علاوه بر این زوج، چند صخره‌ نورد دیگر نیز در این هنرنمایی شرکت داشته ‌اند.

 

کریگتون می‌ گوید: این کار برای کسانی که عاشق هیجان هستند بسیار مفید است و نوعی تخلیه انرژی محسوب می‌ شود. جسیکا، نامزد کریگتون نیز پس از پرش دلهره ‌آورش می‌ گوید با وجودی که بشدت می ‌ترسیده، اما پس از پرش به خاطر جیغ ‌‌هایی که کشیده حالش بهتر شده است!

 


باشگاه خبرنگاران

 

مدیر بازدید : 659 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

 

من از سال 80 به بیماری ام اس مبتلا شدم ، 6 ماه اول آمپول آونکس میزدم . تا اینکه یکی ازشاگردان کلاسم سی دی دکتر خدادادی (طب قرآنی ) را برایم آورد.16 ساعت سی صوتی بود .عید 81 تمام سی دی را گوش دادم .واز همان موقع مصرف بسیاری ازچیزها –مثل مرغ وتخم مرغ بازاری – دوغ – ماست- نوشابه- ترشی-  مواد کارخانه ای و ....... را ترک کردم

وآن سال آقای دکتر در اصفهان به صورت رایگان ویزیت می کردند. من هم نوبت گرفتم و رفتم پیش ایشون . یک جزوه بهم دادند که مطالب جزوه را بعدا در اختیارتون میگذارم . و گفتند که این جزوه را باید از حفظ باشی و اگه رعایت کنی دیگه حمله بهت دست نمیده. من هم داروهام را قطع کردم

مدت 10ماه به خوبی رعایت کردم ولی نمیدونم کجای کارم می لنگید چون حمله های کوچیک داشتم . ولی بی انصافی نباشه توی آن10ماه من یکبار هم مریض نشدم ،حتی مثل هرسال یکبار هم سرما نخوردم . راضی بودم .ولی دوباره رفتم سراغ آمپول ها ........(حالا بعد از 8 سال فهمیدم که آن جزوه یک ایراد داشت آن هم این بود که غذاهای گرم وخشک هم برای ما بد است ...

مدیر بازدید : 344 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)
20 روش و نکته مفید برای افزایش قد بصورت طبیعی

در این مقاله سعی بر این بوده که به کلیه سوال های شما درمورد قد و افزایش قد انسان پاسخ دهیم. برای این منظور به توضیح عواملی که بر رشد قد انسان تاثیر دارند پرداخته ایم. شاید سوال خیلی از شما باشد که چطور می توان رشد را در بدن تحریک کرد. خیلی ها به دنبال راه هایی برای بلندتر کردن قدشان هستند. در اینجا اطلاعات لازم را برایتان گرد آورده ایم.

یکی از دغدغه های خیلی افراد امکان رشد قد پس از بلوغ است. خوب البته پوشیدن کفش های پاشنه بلند یکی از این راه هاست اما تکنیک های مُد خاصی وجود دارد که اگر درست رعایت شوند به بلندتر دیده شدن قد کمک می کنند. سعی ما بر این بوده که به سوالات مربوط به این موضوع تا حد امکان پاسخ دهیم و از شما نیز تقاضا داریم نظرات و تجربیات خود را در بخش نظرات مطرح کنید.

1- چه عواملی بر رشد قد انسان تاثیر دارند؟
قد با مجموعه پیچیده ای از ژنتیک و محیط تعیین می شود. قانون اصلی آن را می توان به شکل زیر تعریف کرد:
(ژنتیک + هورمون ها + تغذیه) – استرس

2- چه زمان قد کشیدن ما متوقف می شود؟
از نظر ژنتیکی طوری برنامه ریزی شده ایم که پس از اتمام دوران بلوغ قد کشیدن متوقف شود. در این نقطه، فعل و انفعالات پیچیده ژن ها، موادمغذی و هورمون ها به اوج خود می رسد. وقتی ژن ها با همکاری هم رشد بدن را به نقطه ای رساندند که قادر به تولید مثل باشد، هدف رشد به اتمام رسیده است. این اتفاق به طور متوسط در سن 16 سالگی برای دختران و 18 سالگی برای پسران می افتد.

3- آیا پس از اتمام دوران بلوغ هم  قدمان بلندتر می شود؟
شواهد بسیار کمی از رشد قد بعد از دوران بلوغ دیده شده است. انسانها معمولاً در دوران کودکی سریعترین رشد را دارند. همچنین در دوران بلوغ نیز به خاطر جهش های رشد، رشد سریعی  دارند.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما از فروشگاه سایت خرید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 203
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,334
  • بازدید ماه : 2,980
  • بازدید سال : 23,537
  • بازدید کلی : 455,812