loading...
رنگارنگ از همه چی
مدیر بازدید : 349 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (0)

کتاب تعیین جنسیت کودک


کتاب تعیین جنسیت کودک

دختر می خواهید یا پسر !؟

آیا شما هم فرزند زیبا می خواهید؟

انتخاب جنسیت فرزند همیشه مسئله‌ای جالب و جذاب برای خانواده‌ها بوده است اکثر افراد دوست دارند نقش در تعیین جنسیت فرزند خود داشته باشند که این امر با توجه به پیشرفت دانش بشری محال نیست. با توکل به اراده خداوند و علم تعیین جنسیت می‌شود جنسیت فرزند خود را مشخص کنیم. با توجه به شرایط زندگی امروز بعضی از زوجین به تک فرزندی روی آورنده‌اند و مایلند که جنس تک فرزندشان مطابق سلیقه آنها باشد البته مهم‌تر از همه این‌ها سلامت مادر و فرزند است که باید مورد توجه همسران قرار گیرد در این کتاب چگونگی تعیین جنسیت، مراقبت‌های بارداری و تغذیه در دوران بارداری و... لحاظ شده است تا به امید خدا، زوجین بتوانند استفاده درستی از این کتاب داشته باشند. در این کتاب به تمرینات جنسی و رژیمهای غذایی مناسب جهت پسردار یا دختر دار شدن زوجین و همچنین هرچه زیباتر شدن کودک به صورت کامل و جامع اشاره گردیده است.


مدیر بازدید : 2095 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)

دانستنی زنان و مردان

آخر آدم زاده ای ، ای ناخلف
چند پنداری تو پستی را شرف .

مولوی .


دریغش مخور بر هلاک و تلف
که پیش از پدر مرده به ناخلف .

سعدی .


چند بنازپرورم مهر بتان سنگدل
یاد پدر نمیکنند این پسران ناخلف .

حافظ.

مدیر بازدید : 387 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

در آخرین روزهای امسال هم حال بازار نشر بهتر از سال گذشته نیست و تعدادی از ناشران همچنان آلبوم هایی در دست دارند که توانایی مالی برای انتشار آنها ندارند. اما در همین آشفته بازار نشر، تعدادی از ناشران پرفروش ترین آثار خود را در سال 91 معرفی کردند.

می توانید در ادامه نگاهی به فهرست پرفروش های هر کدام از شرکت های مهم و معتبر محصولات موسیقایی بیندازید:

«آوای باربد» و سنتی هایش

مدیر انتشارات «آوای باربد» که امسال حدود 60 آلبوم موسیقی منتشر کرده است، پیش از اعلام پرفروش هایش می گوید: «به طور قطع سال 92، سال ریزش ناشران موسیقی خواهد بود.»
 

او ادامه می دهد: «تعدادی از ناشران قصد واگذاری آثار خود به ما را دارند چرا که توانایی مالی برای انتشار اثر برای بعضی از ناشران وجود ندارد.» حمید اسفندیاری اعتقاد دارد: «من در حال حاضر مجوز 40 آلبوم موسیقی را اخذ کرده ام که در انتشارشان مانده ام. دلیلش هم این است که هزینه ها بسیار بالاست.» این ناشر پرفروش ترین آلبوم های موسیقی اش در سال 91 را نیز اینچنین اعلام کرد:

- کنسرت مشترک شهرام ناظری و لوریس چکناواریان

 

 

مدیر بازدید : 288 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

کلمه «پر فروش» در مورد کتاب صفتی کاملا نسبی است. در واقع تعریف درستی از پرفروش بودن وجود ندارد و ما نمی‌دانیم یک کتاب چقدر بفروشد پرفروش محسوب می‌شود و اصولا معیار پرفروش بودن یا نبودن چیست؟ از طرفی هم این روز‌ها پرفروش اعلام شدن یک کتاب تا حد زیادی به یک تکنیک تبلیغاتی تبدیل شده و بسیار دیده می‌شود که ناشران درباره یک کتاب می‌گویند پرفروش شده اما آن کتاب حتی پانصد جلد هم نفروخته است. گاهی هم ناشران کتاب‌هایشان را به صورت نوبتی در لیست پرفروش‌هایشان می‌گذارند و این باعث می‌شود که کتاب‌های به راستی پرفروش دیده نشوند.

با این حساب شاید پرداختن به چنین مقوله‌ای در اساس کار چندان صحیحی نباشد اما برای رسیدن به یک جمع‌بندی کلی ازوضعیت سالانه نشر کتاب، شاید تنها روش همین باشد. کتاب‌هایی که در این صفحه معرفی می‌شوند، توانستند در سالی که رو به اتمام است در میان علاقه مندان به کتاب مطرح شوند و رکود بازار کتاب را اندکی کم کنند. اینکه این کتاب‌ها چقدر خوب هستند یا نه جای بحث دارد و اینکه بسیاری کتاب‌های خوب و خیلی خوب امسال منتشر شدند و کمتر دیده شدند یا پرفروش نشدند جای تاسف.


اتحادیه ابلهان
نویسنده: جان کندی تول
مترجم: پیمان خاکسار
ناشر: به نگار
موضوع: رمان خارجی



رمان اتحادیه ابلهان پاییز امسال از سوی نشر به نگار منتشر شد و خیلی زود مورد استقبال قرار گرفت و به چاپ دوم رسید. این رمان که اولین اثر و تنها اثر جان کندی تول است درباره پسری ۳۰ ساله است که با مادرش زندگی می‌کند و نمی‌خواهد یا نمی‌تواند قوانین و قواعد معمول جامعه مدرن را بپذیرد؛ ذهن او در عصر قرون وسطی پرسه می‌زند و به هرکجا پا می‌گذارد ماجرا می‌آفریند. کتاب از طنزی قوی برخوردار است و ترجمه روان آن توانسته به خوبی با خواننده فارسی زبان ارتباط برقرار کند. این اثر در سال ۱۹۸۱ جایزه پولیتزر را از آن خود کرد.

مدیر بازدید : 301 چهارشنبه 07 فروردین 1392 نظرات (0)

در 115 کیلومتری جاده فیروزآباد-عسلویه روستایی به نام "گوری" وجود دارد که مردی در آن زندگی می کند که قریب به 70 سال است حمام نرفته است.
"عمو حاجي "كه چهره‌اي همانند انسان‌هاي غارنشين دارد و كهنسال به نظر مي‌رسد كه حتي مردم عادي سن او را نزديك به يك قرن مي‌دانند، رنگ خاكستر گرفته و قشري ضخيم از چرك بر اندام او سنگيني مي‌كند. مردم آبادی می گویند تمام هم سن و سالان وی      مرده اند.
برخي از جوانان و نوجوانان آبادی براي عمو حاجي مرغ، گربه، روباه، خارپشت و حتي مار مرده مي‌برند او اين حيوانات را در گودالي در اطراف خود دفن مي‌كند و پس از چند روز با آتشي كه در اين گودال مي‌افروزد، آن را نيم پز مي‌كند و با ولع خاصي مي‌خورد...

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما از فروشگاه سایت خرید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,268
  • بازدید ماه : 2,914
  • بازدید سال : 23,471
  • بازدید کلی : 455,746