loading...
رنگارنگ از همه چی
مدیر بازدید : 412 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

در حالی که هنوز مرحله اول توزیع سبد کالا به اتمام نرسیده و حدود چهار میلیون سرپرست خانوار کالاهای خود را دریافت نکرده‌اند، قرار است مرحله‌ی دوم توزیع سبد کالا از شنبه سوم اسفند آغاز شود.

به گزارش ایسنا، در مرحله‌ی دوم پنج میلیون سرپرست جدید بر اساس قانون کار و تامین اجتماعی بر اساس لیست ارائه شده از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مشمول دریافت سبد کالا شده‌اند.

سبد کالا شامل 10 کیلوگرم برنج، چهار کیلوگرم مرغ، دو بطری روغن مایع، دو بسته پنیر بسته بندی شده و 24 عدد تخم مرغ است.

مدیر بازدید : 807 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

نزدیک به یک سال است ‌از مطرح شدن نام بابک زنجانی به عنوان یکی از اخلالگران نظام اقتصادی در رسانه‌ها می‌گذرد. خوشبختانه با پیگیری‌های قوه قضاییه و سایر نهادهای ذی‌ربط از جمله وزارت نفت، این متهم اقتصادی هم‌اکنون در زندان است.
 
به گزارش «تابناک»، بابک زنجانی که تنها در یک مورد بیش از ۸۰۰۰ میلیارد تومان به وزارت نفت بدهکار است، برای توجیه‌ زد و بندهای مالی و اقتصادی خود، سعی در ساختن پیشینه دروغی برای خود کرد که چندی بعد، از سوی نزدیکان مرحوم نوربخش، مدیر کل فقید بانک مرکزی، هر گونه ارتباط وی با بانک مرکزی در دهه ۷۰ تکذیب شد.

مدیر بازدید : 424 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

آیشه آرمان، یکی از نویسنده های روزنامه حریت در ترکیه که در برلین ۲۴ ساعتش را با خرم گذرانده است، این خبر را تایید کرد. آیشه آرمان ضمن ابراز اینکه مریم اوزرلی حامله میباشد، نوشت: "مریم تقریبا ۴ ماهه است. موهایش را کوتاه کرده، هم خوشحال و هم ناراحت است. سعی میکند تا قوی باشد. مریم تصمیم دارد که مادر تنها و بدون همسر باشد. به زودی همه چیز را به طور کامل خواهم نوشت."

مدیر بازدید : 301 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

می‌خواهم بدور از جریانات سیاسی برای شهرم تلاش کنم و به همه نشان بدهم که فقط نام های قدیمی و افراد شناخته شده نیستند که می توانند برای شهر کاری انجام دهند بلکه اگر عرصه در اختیار افرادی مانند من قرار بگیرد قطعا تاثیرگذاری چشمگیری خواهد داشت.

 

مدیر بازدید : 389 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

احمد خمینی در صفحه شخصی خود با انتشار این عکس نوشت: فرشته ، نامى كه برازنده ى توست. خواهر گلم سالروز فرشته ى زمينيان شدنت اول بر خودم بعد بر تو مبارك.

 

مدیر بازدید : 448 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

برنامه جذب مانکن برای شوی لباس در شیراز این بار در یک سالن متعلق به یک دستگاه دولتی برگزار شد و دهها دختر و پسر جوان در این طرح که هراز گاهی برپا می شود شرکت کردند.

 

به گزارش پورتال فان روز.کام به نقل از صراط نیوز: برنامه جذب مانکن برای شوی لباس در شیراز این بار در یک سالن متعلق به یک دستگاه دولتی برگزار شد و دهها دختر و پسر جوان در این طرح که هراز گاهی برپا می شود شرکت کردند.

برنامه مدلینگ که صفحه ای در فیس بوک طرح فراخوان آن را به عهده دارد آزادانه در هتل ها و سالن های شهر شیراز برنامه شوی خود را به اجرا می گذارد و صدها دختر و پسر زیبا! را در آن مکان ها گردهم جمع کرده و زیباترین آن ها را انتخاب می کنند.

صفحه مورد نظر در شبکه اجتماعی که بیش از هفت هزار بار لایک خورده است، تصاویر برخی از این دختر و پسران را منتشر می کند تا دیگران نظر خود را پیرامون چهره و ترکیب لباس آنها بدهند. این صفحه همچنین تعدادی از عکس های همایش های خود که در جمهوری اسلامی ایران و در شهر شیراز برگزار شده است را به نمایش گذاشته است.

این تصاویر بی حیایی، بارها انعکاس یافته اما اراده ای برای جمع کردن بساط این بی عفتی ها وجود ندارد که نمونه آن برگزاری آزادانه این همایش در مکانی متعلق به دولت ارزش گرا است!

اولین همایش مدلینگ در ۲۲ اسفندماه ۹۰ و دومین همایش در ۲۸ تیرماه سال جاری در هتل چمران شیراز برگزار شد و دست اندرکاران این طرح! سومین آن را با عنوان تقدیر از مانکن ها در کمال ناباوری در مجموعه فرهنگی هنری فرهنگیان شیراز که متعلق به آموزش و پرورش این شهر است برپا کرده اند.

این صفحه فیس بوکی، بدون نام بردن از مکان برگزاری همایش مدلینگ چهارم، برای روز ۲۱ بهمن ماه جاری با عنوان «منتظر چهره‌های جدید و فوق العاده باشید» فراخوان داده اند تا در مراسمی باشکوه از مانکن ها دعوت تا زیباترین آنها به رای هیات داوران انتخاب شوند.

به نظر می رسد، برگزاری شوی لباس مختلط و ترویج مدل‌های غربی موضوعی است که آسیب‌های اجتماعی فراوانی را در پی خواهد داشت و بنیان‌های اسلامی خانواده و جامعه را سست و ویران خواهد کرد که وظیفه‌ی مسئولان امنیتی و انتظامی را از یک سو و نهادهای فرهنگی و اجتماعی را از سوی دیگر سنگین تر می‌کند.

 رژه مانکن های واقعی در شیراز! + تصاویر

مدیر بازدید : 290 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

ظاهرا مشایی استارت فعالیتهای علنی تبلیغاتی خود را با هنرمندان زده است. در همین راستا شب گذشته جشنی با عنوان جشن هنرمندان ایران برگزار شد و مشایی در این جشن حضور پررنگی داشت. نکته جالب توجه و البته تاسف آور مراسم مذکور وضعیت ناهنجار حجاب برخی هنرپیشه ها بود. گفتنی است رحیم مشایی در سال ۸۵ در گفت وگو با یک روزنامه ترک زبان گفته بود " حجاب در ایران آزاد است" ! از نظر وی حجاب یک امر شخصی است! ظاهرا هنرپیشه های مذکور هم با استاد به این سخن مشایی این وضع خود را پوشانده اند! به نظر می رسد مشایی هم به سبک و سیاق خاتمی و سواستفاده از هنرمندان و استفاده از برد تبلیغی آن ها درصدد انجام برخی امور است.

مدیر بازدید : 300 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

قاسم جبلی که از خوانندگان قدیمی به‌شمار می‌رود پنج شنبه دار فانی را وداع گفت. آلبوم‌های «یکم» و «لک‌لک‌ها» از آثار این هنرمند به‌شمار می‌آیند. پیکر قاسم جبلی امروز (چهارم اسفندماه) ساعت 9 صبح ازمقابل خانه‌ی هنرمندان تشییع خواهد شد.

منبع:http://www.bestdownloads.ir

مدیر بازدید : 508 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

نوروز ۹۲ با حواشی فراوانی در اکران همراه بود؛ حواشی که «تابناک» همزمان با نقد تک تک فیلم‌های نوروزی به آن‌ها خواهد پرداخت و در گام نخست شاید ضروری باشد سراغ نخستین انیمیشن بلند سینمای ایران رفت که از کیفیت بالایی برخوردار بود و به واسطه نوع پردازش و نگاه کمیکی که در ‌داستان پررنگ بود، کیفیت داستان پردازی‌اش چندان مورد توجه واقع نشد.

به گزارش «تابناک»، ماراتن اکران نوروزی به عنوان مهمترین فصل درآمدزایی سالن‌های سینما در سومین هفته‌اش با فروش‌های میلیاردی سه فیلم و فروش‌های کمتر فیلم‌های دیگر همراه شد و البته این اتفاق به سادگی نیز رخ نداده است. تقریباً همه نهادهای متولی سالن‌های سینمای تهران و شهرستان‌ها مشتمل بر شهرداری، معاونت سینمایی ارشاد و حوزه هنری، فیلم‌های متعلق به خود را در صدر توجه قرار دادند و در واقع رقابت شدید اکران میان مدیران در جریان بود.



مدیر بازدید : 553 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

“حماسه کوهستانی” ملکه زیبایی افغانستان ! + عکس


ملکه زیبایی افغانستان ! + عکس,حماسه کوهستانی ملکه زیبایی افغانستان,ملکه افغانستان,ملکه زیبایی افغانستان,دیدنی و شنیدنی,مطالب جالب و خواندنی

حماسه کوهستانی , ‏ زاده ۱۹۸۷ مدلبریتانیایی-افغانستانی  و اولین ملکه زیبایی مسلمان انگلستان می‌باشد. او از تاجیک‌های‌ فارسی‌ زبان افغانستان است.
وی در سن ۱۸ سالگی در ۳ سپتامبر ۲۰۰۵ پس از رقابت دو روزه در “المپیا تئاتر لیورپول” از بین ۴۰ مسابقه‌دهنده به عنوان ملکه زیبایی انگلستان انتخاب شد. کوهستانی در هانسلو در مدرسه لمپتون به عنوان دانش‌اموز ممتاز تحصیل کرد و در حال حاضر در کالج آکسبریج مشغول به تحصیل است. او همچنین پس از این مسابقه در سال ۲۰۰۶ در مسابقه دوشیزه دنیا شرکت کرد و به دوره نیمه‌نهایی راه یافت. حماسه از سوی “خانه مد آسیا” لقب دوشیزه مایا را گرفت.

 

ملکه زیبایی افغانستان ! + عکس,حماسه کوهستانی ملکه زیبایی افغانستان,ملکه افغانستان,ملکه زیبایی افغانستان,دیدنی و شنیدنی,مطالب جالب و خواندنی

 

کوهستانی به شش زبان شامل انگلیسی و روسی و زبان مادری‌اش فارسی به طور روان سخن می‌گوید. او به کمک مادرش لیلا کوهستانی، موسسه‌ای خیریه به نام “بنیاد روشنی” تاسیس کرد تا برای زنان و کودکان بی بضاعت افغانستان کمک کند.

منبع: http://fun-center.ir

مدیر بازدید : 321 چهارشنبه 21 فروردین 1392 نظرات (0)

بیوگرافی ارمیا هنرجوی آکادمی گوگوش


ارمیا,بیوگرافی ارمیا,عکس های ارمیا

 

سن: ۳۱ سال
متولد: خمین – ایران
ارمیا در آلمان زندگی‌ میکنه. از بچگی‌ دوستدار موسیقی‌ بوده ولی‌ موسیقی سنتی رو بیشتر از همه سبک‌های دیگردوست داره.ارمیا فوق لیسانس فلسفه رو از دانشگاه تهران گرفته.
همیشه در حال خوندن بوده ولی‌ نه به صورت حرفه ای و هیچ وقت فکر نمی‌کرده که بتونه این شجاعت رو داشته باشه که یک روزی بیاد و در این برنامه شرکت کنه.ارمیا میگه که همسرم همیشه به من میگه: با روسری هم میشه خوند!
او میگوید ‘که تناقضی بین خوانندگی و حجاب وجود ندارد.
روز آکادمی فقط با یک کوله پشتی اومدم اینجا و حالا قبول شدم

 

منبع : بیتوته

مدیر بازدید : 518 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

نامزد احتمالی ریاست ‌جمهوری در حال حاضر در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور دارند اما تاکنون به طور رسمی حضور خود را برای انتخابات یازدهم ریاست ‌جمهوری اعلام نکرده‌اند.

 

بر این اساس در انتخابات‌های گذشته نیز برخی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در بین چهره‌های این مجمع بوده‌اند و اکنون که به ایام برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم نزدیک می‌شویم باز شاهدیم که برخی از نامزدهای مطرح، عضو این نهاد هستند.

محسن رضایی، علی لاریجانی، غلامعلی حدادعادل، علی‌اکبر ولایتی، علی‌اکبر ناطق‌نوری، حسن روحانی، محمدرضا عارف و محمدرضا باهنر از چهره‌هایی هستند که اکنون به عنوان نامزد ریاست‌جمهوری از آنها در برخی محافل نام برده می‌شود.

مدیر بازدید : 274 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

یک مسجد اجازه‌ی برگزاری مراسم ختم عسل بدیعی را نداد. محل مراسم ختم تغییر کردرضا داودنژاد از تغییر محل مراسم ختم عسل بدیعی از مسجد بلال خبر داد و گفت، مراسم ختم این هنرمند سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 18 تا 19:30 در مسجد «نور» واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

 

 

او همچنین از رفتار هیأت امنای مسجد جامع شهرک غرب که اجازه برگزاری مراسم ختم عسل بدیعی (بازیگر سینما و تلویزیون) را به دلیل شلوغی احتمالی این مراسم نداده‌اند، به شدت انتقاد کرد.

 

 

به گزارش سایت آمار و نظرسنجی دیساپ به نقل از ایسنا، رضا داودنژاد که همسر خواهر عسل بدیعی است، درباره این موضوع توضیح داد: به دلیل اینکه منزل آقای بدیعی و خانواده ما در حوالی شهرک غرب قرار دارد و حال مادر آن مرحوم نیز چندان مساعد نیست، قصد داشتیم مسجد محل مراسم ختم عسل بدیعی را کمی نزدیک‌تر به منزل انتخاب کنیم. به همین دلیل با صدا و سیما تماس گرفتیم و از آن‌ها خواستیم مراسم در جایی غیر از مسجد «بلال» برگزار شود که آن‌ها نیز این موضوع را پذیرفته و تاکید کردند که آن مسجد در صورت نیاز در اختیار ماست.

مدیر بازدید : 234 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

گزارش‌های اطلاعاتی روی میز تصمیم‌سازان در واشنگتن نسبت به وقوع کودتاهای داخلی خونین در عربستان سعودی هشدار داده‌اند.

به‌گزارش تسنیم، هفته‌نامه فلسطینی«المنار» نوشت که نگرانی دولت آمریکا از تحولات خطرناک داخل عربستان سعودی بیشتر شده است زیرا این تحولات بر منافع آمریکا و نقش ریاض در بازاریابی طرح‌های آمریکا در منطقه و مشخصاً طرح‌های مربوط به تقسیم‌بندی ملت‌های منطقه و تجزیه اراضی آنها تأثیر منفی خواهد داشت.
 
المنار به‌نقل از منابع آگاه نوشت که گزارش‌های اطلاعاتی روی میز تصمیم‌سازان در واشنگتن نسبت به وقوع کودتاهای داخلی خونین در عربستان سعودی هشدار داده‌اند.بر اساس این گزارش‌ها عربستان نوعی درگیری داخلی بین اعضای خاندان حاکم را تجربه می‌کند و در جریان این درگیری خون‌های زیادی ریخته خواهد شد تا اینکه این حوادث خونین به روی کار آمدن شخصی منجر می‌شود که می‌تواند از این حوادث خونین عبور و کشور را بار دیگر هدایت نماید.

منبع: http://disap.ir

 

مدیر بازدید : 276 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

اکنون ماه هاست که بحران سوریه به یک جنگ داخلی تمام عیار تبدیل شده و رویارویی دولت با مخالفان مسلح و گروه های شورشی به اوج رسیده است. در این میان، برخی کشورهای ذینفع از بحران، همچون ترکی، سعی دارند با دامن زدن به عملیات روانی، از روی آوردن متحدان دولت دمشق به گزینه های دیگر سخن بگویند.


به گزارش سایت آمار و نظرسنجی دیساپ به نقل از تابناک، در همین رابطه روزنامه «تودی زمان» ترکیه از طرح جایگزین یا «نقشه شماره 2» ایران در سوریه سخن گفته و مدعی شده این طرح شامل تجزیه سوریه و ایجاد یک دولت علوی در این کشور به منظور حفظ نفوذ خود است. 
مدیر بازدید : 387 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

در آخرین روزهای امسال هم حال بازار نشر بهتر از سال گذشته نیست و تعدادی از ناشران همچنان آلبوم هایی در دست دارند که توانایی مالی برای انتشار آنها ندارند. اما در همین آشفته بازار نشر، تعدادی از ناشران پرفروش ترین آثار خود را در سال 91 معرفی کردند.

می توانید در ادامه نگاهی به فهرست پرفروش های هر کدام از شرکت های مهم و معتبر محصولات موسیقایی بیندازید:

«آوای باربد» و سنتی هایش

مدیر انتشارات «آوای باربد» که امسال حدود 60 آلبوم موسیقی منتشر کرده است، پیش از اعلام پرفروش هایش می گوید: «به طور قطع سال 92، سال ریزش ناشران موسیقی خواهد بود.»
 

او ادامه می دهد: «تعدادی از ناشران قصد واگذاری آثار خود به ما را دارند چرا که توانایی مالی برای انتشار اثر برای بعضی از ناشران وجود ندارد.» حمید اسفندیاری اعتقاد دارد: «من در حال حاضر مجوز 40 آلبوم موسیقی را اخذ کرده ام که در انتشارشان مانده ام. دلیلش هم این است که هزینه ها بسیار بالاست.» این ناشر پرفروش ترین آلبوم های موسیقی اش در سال 91 را نیز اینچنین اعلام کرد:

- کنسرت مشترک شهرام ناظری و لوریس چکناواریان

 

 

مدیر بازدید : 809 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

در حالی که مقام معظم رهبری سال 92 را بعد از سال های جهاد اقتصادی و تولید ملی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامیدند، ایشان اقدام به سخنرانی در خیل عظیم زائران حرم رضوی نموده مسایل مهم کشور را به سمع و نظر مردم عزیز ایران می رسانند.

 

به نظر می رسد امسال، سال مهم و سرنوشت سازی برای ایران و ملت باشد. از آنجایی که مشکلات اقتصادی در روزهای پایان سال بیشتر و بیشتر شد و برخی بداخلاقی های سیاسی داخلی اشکارتر گردید. از طرف دیگر هم موقعیت استراتژیک ایران در 1+5 ایجاب نموده است که برخی روشنگری ها در روز اول سال انجام شود تا برخی از مسئولان بدانند که در سال جدید دیگر جایی برای اشتباه ندارند.

مدیر بازدید : 255 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دکتر احمدی نژاد در اقدامی پسندیده و به غایت زیبا در دو سال اخیر حضور در بین کودکان بی سرپرست را به نشستن در کنار سفره هفت سین منزلش ترجیح داده است؛ این فرصت که گذشت اما هنوز برای پیامبرِ شادی شدن دیر نیست!

احمدی نژاد - کودکان بی سرپرست - بهزیستی - عید

مدیر بازدید : 371 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش سایت آمار و نظرسنجی دیساپ، دکتر محمود احمدی نژاد با آغاز سال 92 و تاکید صریح رهبر انقلاب اسلامی به کاستن حاشیه های بی مورد که موجب تنش و بداخلاقی هایی در جامعه می شود، پس از شرکت در جشن جهانی نوروز در ترکمستان و پس از پایان روز اول به ایران بازگشت. براساس این گزارش، احمدی نژاد در برنامه های رقص و برخی برنامه های هنری شرکت نکرد.

دکتر محمود احمدی‌نژاد پنج شنبه شب به وقت محلی پس از سفری یک روزه به عشق آباد ترکمنستان و شرکت در چهارمین جشن جهانی نوروز دقایقی پیش این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.

رییس‌جمهور در این سفر همچنین با روسای جمهور پاکستان و ترکمنستان دیدار و درباره مسایل فی مابین با آنها گفت و گو کرد.

مدیر بازدید : 325 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

شماری از بیماران هموفیلی با ارسال نامه ای سرگشاده خطاب به مقام معظم رهبری و مقامات ارشد نظام خواستار حل مشکل کمبود دارو شدند.

به گزارش پایگاه آمار و نظرسنجی دیساپ به نقل از سلامت نیوز، حل مشکلات مربوط به مکان فعلی درمان بخشی از بیماران هموفیلی در بیمارستان امام خمینی تهران نیز از دیگر بخش های این نامه است.

متن کامل این نامه به این شرح است:

مدیر بازدید : 252 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

پریناز ایزدیار درمورد جراحی زیبایی و مدل بودنش می گوید!

دخترك مصمم، جسور و البته خوش‌چهره سریال زمانه این روزها بیش از پیش در نظر مردم به چهره‌ای شناخته‌شده تبدیل شده است. با این بازیگر جوان كه با استناد به شواهد و قرائن می‌تواند آینده پرباری در این عرصه پیش‌رو داشته باشد هم‌كلام شدیم تا او قصه‌اش را برایمان بگوید. داستانی كه در مرحلهای از زندگی‌اش كلید خورد تا امروز بازیگر شناخته شده ای باشد. پریناز ایزدیار برخلاف همه دخترخانم‌های همسن و سالش كه شاید هرگز درباره علاقه قلبی‌شان برای ازدواج لب به سخن نمی گشایند، بی‌رودربایستی می‌گوید كه دوست دارد ازدواج كند تا ما هم پی به نگاه متفاوت او در ابراز عقایدش ببریم. تمایلی كه بین خانم های هم‌صنف وی كمتر به چشم می‌آید اما پریناز ایزدیار صادقانه درباره آن صحبت می‌‌كند. البته كه این صداقت كلام را می‌توانید در گفته‌های او دریابید و چه چیزی بهتر از خواندن گپ و گفتی صادقانه كه این روزها كمیاب شده است.

می‌خواستند پزشك شوم
اصالت من برمی‌گردد به شمال ایران (بابل). دوران بچگی‌ام در ساری گذشته و چند سالی در بابل و بعد تهران. تمام دوران دبستانم را در ساری گذراندم، ...

 

مدیر بازدید : 358 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: ۱۳ نوع برنج خارجی وارداتی به عنوان برنجهای غیراستاندارد و غیرقابل مصرف اعلام شد. 

مهدی پورهاشم در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج افزود: کارشناسان این اداره با جمع آوری نمونه هایی از چند نوع برنج خارجی وارداتی، اقدام به آزمایش در مورد میزان سم مایکوتوکسین، سرب، آرسنیک و کادمیوم کردند.

 وی ادامه داد: پس از این آزمایشها مشخص شد، ۱۳ نوع از برنجهای خارجی وارداتی مشکل دارند و مصرف آنها برای مردم زیان آور است.

 این مسئول بیان کرد: بر اساس استانداردهای بین المللی (کدکس) و استانداردهای داخلی باید میزان این سموم صفر باشد زیرا سرب، آرسنیک و کادمیوم از فلزات سنگین هستند.

 سرب در همه برنجهای آزمایش شده وجود داشته است پورهاشم در بخش دیگری از سخنان خود نیز عنوان کرد: آزمایشات کارشناسان نشان داد، میزان سم مایکوتوکسین در حد صفر است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد ولی سرب در همه برنجهای مورد آزمایش موجود و در برخی انواع آن، این میزان بسیار بالاست.

 مدیرکل استاندارد استان تهران یادآور شد: آرسنیک موجود در این برنجها از حد مجاز استاندارد نیز بالاتر است و از این جهت خطرناک محسوب می شود،البته برنجهای یادشده از نظر وجود کادمیوم در حد استاندارد هستند.

 وی خاطرنشان کرد: کلیه برنجهای وارداتی با نامهای آریا، خاطره، ۱۸۱، مینویک، پاندا، محسن، مه کلاسیک، آفرین، مژده، کریستال، جادوگر، کمال ملکی و طوبا طلایی با استانداردهای بین المللی و داخلی مغایرت دارند و شهروندان باید از مصرف آنها خودداری کنند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما از فروشگاه سایت خرید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,351
  • بازدید ماه : 2,997
  • بازدید سال : 23,554
  • بازدید کلی : 455,829