loading...
رنگارنگ از همه چی
مدیر بازدید : 268 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

سر زنی چینی در تصادف مرگبار خودرویش به حالتی عجیب و دردناک در شیشه جلوی خودرو گیر کرد.این تصادف در جنوب چین با برخورد با یک کامیون رخ داد که در آن دو خانم حضور داشتند.


مدیر بازدید : 346 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش اتحادجنوب"رشیده کاراتاش" بانوی 22 ساله ترکیه ای ساکن منطقه " موقلا" شب گذشته به همراه همسرش برای تفریح به منطقه کوهستانی " مازا" رفته بود و این عکس را درست یک دقیقه قبل از اینکه در اثر عدم تعادل از کنار و لبه بلندی به پایین کوه پرت شود، همسرش از او گرفته است.

کاراتاش پس از سقوط از ارتفاع به بیمارستان منتقل شد اما در اثر شدت جراحات ناشی از سقوط از بلندی جان سپرد.


مدیر بازدید : 304 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 یک قاتل در بوشهر با رضایت و صرف نظر اولیای دم از حقوق قانونی خود از دار مجازات نجات یافت.

 

 مسئول دادگاه کیفری استان بوشهر ظهر امروز در جلسه بررسی پرونده قتل حیدر مقدس اظهار داشت: اولیای دم با صرف نظر از حقوق قانونی خود در خصوص قصاص زمینه اصلاح متهم را فراهم کردند.

مدیر بازدید : 265 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

به گزارش اتحاد جنوب به نقل ازپایگاه خبری دوراهک دختر ۲۳ ساله ای بنام .... در خانه پدرش خود را اعدام کرد. فرد متوفی در حالیکه خود را بوسیله یک شال به پنکه اویزان کرده بود  جان داد و خواهرش وقتی به خانه برگشته بود جسد متوفی را آویزان بر پنکه مشاهده نمود.

2

 

مدیر بازدید : 542 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

۴ سارق مسلح که به سرقت از چندین بانک و طلافروشی شیراز مبادرت کرده بودند با حضور مقامات قضایی و انتظامی ساعت ۹:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۹۲ به دار مجازات آویخته شدند.


اجرای حکم اعدام

مدیر بازدید : 444 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

حادثه برای سیروس گرجستانی + عکس حادثه برای سیروس گرجستانی + عکس

 

سیروس گرجستانی بازیگر نقش «یاور نیکوکار» در سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی»، روز گذشته هنگام فیلمبرداری بخش‌های تازه این سریال دچار سانحه شد.

به گزارش نت پاتوق، تصویربرداری بخش‌هایی از سریال «کلاه پهلوی» چند روزی است در شهرستان ساوه آغاز شده است. در این بخش‌ها تعداد زیادی از بازیگران سریال کلاه پهلوی مقابل دوربین می‌روند. سیروس گرجستانی بازیگر نقش «یاور نیکوکار» نیز یکی از این بازیگران است که از روز یکشنبه مقابل دوربین کلاه پهلوی حضور یافته است.

روز دوشنبه نهم اردیبهشت‌ماه، این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، در سر صحنه از اسبی که سوار بر آن بوده سقوط می‌کند و از ناحیه سر دچار شکستگی می‌شود. گرجستانی به سرعت توسط عوامل صحنه به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می‌شود و توسط پزشکان به صورت کامل معاینه می‌شود.

حال عمومی گرجستانی در حال حاضر رضایتبخش است و صرفا بدن وی دچار کوفتگی شدید است. نکته جالب توجه این است که سقوط وی از اسب به دلیل شدت ضربه می توانست برای وی خطر فراوانی داشته باشد و به سَر وی ضربه وارد کند اما به دلیل آنکه گرجستانی برای حضور در این صحنه، «کلاه شهربانی» را بر سر داشته، این کلاه به عنوان یک ضربه گیر عمل کرده و مانع از آسیب جدی به سَر وی شده است.

گرجستانی همچنان در ساوه حضور دارد و تا پایان بازی در سکانس‌های باقیمانده در کنار عوامل خواهد بود.

این سریال به تهیه کنندگی «محمدرضا تخت‌کشیان» و کارگردانی «سید ضیاءالدین دری» برای شبکه یک سیما تولید می شود و تاکنون ۲۸ قسمت از این سریال پخش شده است.

پیش بینی می شود فیلمبرداری این سریال تا اواسط هفته آینده در ساوه ادامه داشته باشد. در این بخش از سریال داریوش فرهنگ، امین حیایی ، محمدرضا شریفی‌نیا، سیروس گرجستانی و رحمان باقریان مقابل دوربین خواهند رفت. پس از آن فیلمبرداری بخش‌هایی از سریال در شهرک سینمایی غزالی پیگیری خواهد شد.

مدیر بازدید : 348 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

سانحه برای عوامل پایتخت 2، پای یکی از عوامل سریال پایتخت قطع می شوددوشنبه، پنجم فروردین ماه تعدادی از بازیگران مجموعه تلویزیونی " پایتخت 2 " دچار سانحه رانندگی شدند.

به گزارش پایگاه آمار و نظرسنجی دیساپ به نقل از مهر، الهام غفوری، تهیه کننده این مجوعه با تایید خبر فوق، گفت: متاسفانه تعدادی از همکاران روز دوشنبه هنگام بازگشت از قشم به تهران دچار سانحه رانندگی شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از عوامل این سریال در این سانحه پای خود را از دست داده است.

«الهام غفوری» می گوید: ما سکانس های پایانی سریال «پایتخت2» را در قشم تصویربرداری کردیم. در حقیقت برنامه ریزی کردیم تا پیش از آغاز نوروز و شلوغ شدن قشم کار را تمام کنیم و تنها سکانس هایی باقی مانده بود که تصمیم داشتیم آنها را در تهران تصویربرداری کنیم.
 
وی ادامه داد: به همین منظور تمام بچه های گروه را از طریق هواپیما و قطار به تهران برگرداندیم و تنها 6 نفر باقی مانده بودند که 2 نفر آنها راننده کامیون، 2 نفر راننده یک خودروی ون و 2 نفر نیز از گروه تدارکات بودند که یک خودروی نیسان را با خود به تهران می آوردند. غفوری تصریح کرد: متاسفانه این حادثه روز اول فروردین برای سرنشینان خودروی نیسان افتاد و اتومبیل آنها به دلیل سرعت بالا در جاده سیرجان چپ کرده و متاسفانه یک پای یکی از این عوامل نیز قطع شده است.
 
وی افزود: من روز دوم فروردین کار را تعطیل کردم و به کرمان رفتم و خوشبختانه این دو نفر تحت مداوای یکی از بهترین دکترهای کرمان قرار گرفتند و با بهبود حالشان فردا به تهران منتقل خواهند شد.خوشبختانه در حال حاضر نیز طبق گفته پزشک نیازی به بستری در بیمارستان ندارند و ما یکی از اتاق های دفتر را تجهیز کرده ایم تا این دو عزیز را در همان جا مدتی تحت مراقبت و درمان قرار دهیم.
 
غفوری درباره تصویربرداری بخش های پایانی کار نیز توضیح داد: علی رغم اینکه همه عوامل سریال از حال خوبی برخوردار نبودند، ما مجبور شدیم که تصویربرداری را ادامه دهیم و سکانس های پایانی را طی روزهای اخیر در تهران بگیریم.

منبع:http://www.disap.ir

مدیر بازدید : 407 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

 جنایت دختر جوان علیه والدینش با اجیرکردن 3 آدم‌کش در تهران (+عکس)

ماموران پلیس آگاهی دختری را که با اجیرکردن سه آدم‌کش نقشه قتل پدر و مادرش را کشیده بود، دستگیر کردند.

به گزارش سایت آمار و نظرسنجی دیساپ به نقل از ایسنا ، وقوع یک فقره قتل در میدان پونک، سیمون بولیوار منطقه شهرک نفت در ساعت 18:30، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به کلانتری140 باغ‌فیض اعلام شد و پس حضور عوامل کلانتری در محل و تأیید خبر، موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام و تیم بررسی صحنه اداره دهم پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

در ادامه در بررسی‌های اولیه مشخص شد؛ افراد ناشناس ضمن ورود به این منزل، اقدام به بستن دست و پای افراد داخل خانه کرده و زنی به هویت «صغری - پ» 35 ساله را با خفه‌کردن به قتل رسانده و پس از حضور همسر مقتوله به هویت «اسماعیل - ش» 45 ساله در خانه نیز، وی را مورد اصابت ضربات متعدد چاقو قرار داده و از محل متواری شده‌اند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستوربازپرس شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت و با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت و آغاز تحقیقات، همسایه طبقه پائین واحد مسکونی محل جنایت که موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع داده بود، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت که در حدود ساعت 18، در حالی که به همراه دیگر اعضای خانواده در خانه حضور داشته، ناگهان متوجه ضربات شدیدی شده که به درخانه زده شده و بلافاصله به در خانه مراجعه کرده و زمانی که در را باز کرده، ناگهان همسر همسایه‌شان به هویت «اسماعیل - ش» را در حالی که خون زیادی از وی رفته بود روی زمین مشاهده کرده و اسماعیل تنها توانسته از وی درخواست کند تا با اورژانس تماس بگیرد و پس از آن بیهوش شده که وی نیز موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع داد.

با توجه به شدت جراحات وارده ناشی از اصابت 17 ضربه چاقو به ناحیه سینه و گردن «اسماعیل - ش» و انجام اقدامات درمانی برای نجات وی، امکان تحقیق از وی وجود نداشت؛ بنابراین با وجود آن که دختر وی به هویت «مینا»، 18 ساله نیز مورد اصابت ضربه چاقو از ناحیه دست راست قرار گرفته بود، پس از انجام اقدامات درمانی و انجام عمل جراحی روی دست وی تحقیقات از او و دو برادر کوچکتر 12 ساله و 7 ساله‌اش که در زمان جنایت، با دست و پای بسته شده در یکی از اتاق‌های خواب محبوس شده بودند، در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت.

 

مدیر بازدید : 291 شنبه 17 فروردین 1392 نظرات (0)

15 نفرافغانی غیرمجازدر داخل یک سمند سوختند

رئیس اورژانس کشور با اشاره به حضور 16 نفر در یک خودروی سمند که 15 نفر از آنان از اتباع غیرمجاز افاغنه بودند، گفت: متأسفانه 18 نفر در این تصادف بر اثر سوختگی شدید جان باختند.

به گزارش سایت آمار و نظرسنجی دیساپ به نقل از تسنیم، محمدتقی طالبیان با اشاره به تصادفی که در محور ترانزیتی ریگان- ایرانشهر روز جمعه 16 فروردین رخ داد، اظهار داشت: براساس این تصادف بین یک سمند و خودروی سواری پیکان 18 نفر جان خود را از دست دادند.

وی در تشریح این تصادف خونبار افزود: در داخل خودرو سمند 15 نفر تبعه افاغنه حضور داشتند و در خودرو مقابل یعنی پیکان نیز دو سرنشین داشت که به دلیل حمل گازوئیل پس از برخورد با یکدیگر آتش‌سوزی رخ می‌دهد و تمام این افراد در آتش می‌سوزند.

رئیس اورژانس کشور خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل وخامت و جراحات افراد بر اثر آتش‌سوزی و به دلیل این تصادف تمام این 18 نفر جان خود را از دست می‌دهند.

15 نفرافغانی غیرمجازدر داخل یک سمند سوختند

مدیر بازدید : 334 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

ه گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس،‌ سایت دانا خبر نوشت: سال 91 با تمام  روزهای خوب و بدش در حال تمام شدن است و در این میان چه بسیار بزرگانی که در سال جدید در بین ما نیستند و تنها آثار و یادشان بر ذهن‌مان باقی خواهند ماند...

مدیر بازدید : 333 سه شنبه 13 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش  بویرنیوز، این بازیگر روز گذشته (۱۱ فروردین‌ماه) به‌دلیل «مسمومیت شدید دارویی» در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان لقمان بستری شد و امروز با وخامت حالش به گفته‌ی پزشکان، دچار مرگ مغزی شده و ساعاتی پیش درگذشت.

بدیعی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران است. او سال ۱۳۷۵ به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌یی خود را آغاز کرد. وی در رشته‌ی علوم تغذیه تحصیل کرده است.

مدیر بازدید : 298 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

مامور سازمان اطلاعات آمریکا در جریان بازدید محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور ایران از نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر سال 2006 میلادی بطور تصادفی به سوی وی تیراندازی کرده است. این مطلب را روزنامه «دیلی میل» روز پنج شنبه گزارش داده است.


به گزارش سایت آمار و نظرسنجی دیساپ به نقل از تابناک، این روزنامه می نویسد هنگامی که مامور اطلاعاتی آمریکا در خودروی متعلق به کاروان خودروهای «جرج دبلیو بوش»، رییس جمهور سابق آمریکا می خواست تفنگی را در جای خود بگذارد، این تفنگ بطور تصادفی تیراندازی کرد. گلوله به سوی احمدی نژاد شلیک شد که در آن زمان در حال سوار شدن در خودروی خود بود.
مدیر بازدید : 324 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

هنگام تحویل سال نو، فرد ناشناسی، با پرتاب یک نارنجک دستی، که معمولا در چهارشنبه سوری استفاده می‌شود، دیوار مقبره کوروش را مورد اصابت قرار داد و آن را سیاه کرد.

به گزارش  سایت آمار و نظرسنجی دیساپ به نقل از خبرگزاری میراث فرهنگی، چهارشنبه 30 اسفند ماه، هنگام تحویل سال نو، جمعیت زیادی به پاسارگاد، مقبره کوروش رفته بودند که ناگهان فرد ناشناسی دیوار پشتی آرامگاه کوروش را با نارنجک‎های دستی که آن را برای چهارشنبه سوری درست می کنند، مورد اصابت قرار داد.

مقبره کوروش - نارنجک - سال نو
 محل اصابت نارنجک دستی
مدیر بازدید : 248 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

جسد فرعون به مکانی با شرایط خاص در مرکز آثار فرانسه انتقال داده شد تا بزرگترین دانشمندان باستانشناس به همراه بهترین جراحان و کالبد شکافان فرانسه، آزمایشات خود را بر روی این جسد و کشف اسرار متعلق به آن شروع کنند.

به گزارش اروم نیوز ،  رئیس این گروه تحقیق و ترمیم حسد یکی از بزرگترین دانشمندان فرانسه به نام پروفسور موریس بوکای بود، او بر خلاف سایرین که قصد ترمیم جسد داشتند، در صدد کشف راز و چگونگی مرگ این فرعون بود

مدیر بازدید : 349 یکشنبه 13 اسفند 1391 نظرات (0)

 عامل انتشار عکس های خصوصی شهروند سمنانی دستگیر شد

به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سرگرد ˈسیدعلی میراحمدیˈ اظهار داشت: این پرونده با طرح شکایت از سوی یک زن سمنانی مبنی بر انتشار عکس های خصوصی اش در شبکه های اجتماعی پیگیری شد.

وی با بیان اینکه مشخص شد که این عکس ها مربوط به یک مجلس عروسی است که با تلفن همراه عکسبرداری شده است، خاطرنشان کرد: عامل انتشار عکس ها شهروند جوانی 24 ساله بود که پس از دستگیری انتقام جویی را انگیزه خود از این کار عنوان کرد.

رییس پلیس فتای استان سمنان به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات و محتوای ذخیره شده بر روی گوشی تلفن همراه همواره مورد سوء استفاده افراد بوده است پس شهروندان به خصوص بانوان در این مورد مراقبت های لازم را داشته باشند.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما از فروشگاه سایت خرید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,280
  • بازدید ماه : 2,926
  • بازدید سال : 23,483
  • بازدید کلی : 455,758