loading...
رنگارنگ از همه چی
مدیر بازدید : 486 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

در شرع مقدس اسلام ازدواج، هم زمان با دو خواهر جایز نیست. لازم به ذکر است اگر ازدواج با دو خواهر یا بیشتر به صورت جمع، یعنی دریک زمان نباشد، اشکال ندارد. به بیانی دیگر هرگاه مردی زنی را برای خود عقد کند، تا وقتی که زن در عقد اوست، نمی‏‌تواند با خواهر وی ازدواج کند، خواه عقد دائم باشد یا موقت. حتی بعد از طلاق تا وقتی که در عدّه است (در صورتی که عدّه رجعی باشد) نمی‏‌تواند خواهر او را بگیرد، اما هنگامی که همسرش را طلاق داد، یا از دنیا رفت و عدّه او تمام شد، می‏‌تواند با خواهر وی ازدواج کند[1].

به گزارش عقیق، شاید حکمت و فلسفه این که اسلام از ازدواج هم زمان با خواهران جلوگیری کرده، این باشد که اوّلاً: حرمت و شخصیت زن را حفظ کند، چنان که در ازدواج با دختر برادر زن و دختر خواهر زن رضایت و اجازه زن را شرط دانسته است.

مدیر بازدید : 785 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

يکي از مهم ترين علل ابتلا به ورم معده، استقرار ميکروب هليکوباکترپايلوري در معده است. اين ميکروب تا آخر عمر فرد در معده باقي مي‌ ماند و باعث ورم و التهاب در جدار معده مي ‌شود.

بسياري از اوقات، التهاب و ورم، علامتي ندارد اما بعضي مواقع با احساس بزرگي شکم و سنگيني همراه است.

 

دکتر حسين خدمت، فوق تخصص گوارش در گفتگو با ايسنا، با بيان اين مطلب افزود: استفاده ي مکرر از مُسکن، استعمال سيگار، الکل و تحمل استرس از جمله عوامل ابتلا به بيماري موسوم به " ورم معده " است.

 

وي درباره ي عوامل ابتلا به بيماري ورم معده اظهار کرد: افرادي که استرس و مشغوليت ذهني زيادي دارند ناخودآگاه همراه غذا، هوا مي ‌بلعند، در نتيجه هوا داخل معده مي ‌رود و تورم ايجاد مي ‌کند. البته به اين بيماري از نظر علمي، ورم معده اطلاق نمي ‌شود چون هنگام آندوسکوپي مورد خاصي ديده نمي ‌شود.

مدیر بازدید : 320 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

زنان همیشه به دنبال جدیدترین روشهای درمان برای حفاظت از زیبایی خود هستند.و برای همین است که مراکز زیبایی اکثزا بخاطر درآمد خوب این شغل به فکر روشهای جدید در این زمینه هستند.

در یک سالن زیبایی روش بسیار عجیبی را برای از بین بردن چین و چروک انجام می دهند.

 

به گزارش نامه به نقل از روزگارنو ،  زنان همیشه به دنبال جدیدترین روشهای درمان برای حفاظت از زیبایی خود هستند.و برای همین است که مراکز زیبایی اکثرا بخاطر درآمد خوب این شغل به فکر روشهای جدید در این زمینه هستند.

 

اما در چین یک مرکز زیبایی روش بسیار عجیبی را برای جوان سازی پوست بانوان بکار می برد که اتفاقا از استقبال خوبی هم مواجه شده است.در این مکان پس از گذاشتن حوله داغ برروی پوست با استفاده از الکل روی آن را آتش می زنند

مدیر بازدید : 391 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

 

 

 احمقانه‌ترین روش درمان افسردگی درآمریکا+عکس

هر کدام از مشاوران خانوادگی و روانشناسان ممکن است برای حل مشکل مهمی چون افسردگی، پیشنهادات و نسخه های متفاوتی داشته باشند اما قطعا هیچکدام پیشنهاد نمی کنند فرد مورد نظر از یک ارتفاع زیاد به پایین پرت شود.

 

اما چند نوجوان امریکایی ادعا می‌ کنند که برای مقابله با افسردگی بهترین روش پرش ناگهانی از صخره‌‌هایی به ارتفاع 100 متر در ایالت یوتای امریکاست. به همین خاطر یک جوان امریکایی برای از بین بردن افسردگی نامزدش، او را به لبه پرتگاهی در یوتا برد و با استفاده از طناب وی را از بالای صخره به پائین پرتگاه هل داد.

 

این آمریکایی با نام کریگتون برد می ‌گوید هنگامی که نامزد خود جسیکا را از روی صخره هل داده، او از ترس جیغ می‌ کشیده و همین تخلیه هیجانی در رفع افسردگی نامزدش بسیار موثر بوده است.

 

وی یکی از ده‌‌ها صخره ‌نوردی است که از شیرین‌کاری خود و نامزدش فیلم تهیه کرده و آنها را در سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. علاوه بر این زوج، چند صخره‌ نورد دیگر نیز در این هنرنمایی شرکت داشته ‌اند.

 

کریگتون می‌ گوید: این کار برای کسانی که عاشق هیجان هستند بسیار مفید است و نوعی تخلیه انرژی محسوب می‌ شود. جسیکا، نامزد کریگتون نیز پس از پرش دلهره ‌آورش می‌ گوید با وجودی که بشدت می ‌ترسیده، اما پس از پرش به خاطر جیغ ‌‌هایی که کشیده حالش بهتر شده است!

 


باشگاه خبرنگاران

 

مدیر بازدید : 659 سه شنبه 15 اسفند 1391 نظرات (0)

 

من از سال 80 به بیماری ام اس مبتلا شدم ، 6 ماه اول آمپول آونکس میزدم . تا اینکه یکی ازشاگردان کلاسم سی دی دکتر خدادادی (طب قرآنی ) را برایم آورد.16 ساعت سی صوتی بود .عید 81 تمام سی دی را گوش دادم .واز همان موقع مصرف بسیاری ازچیزها –مثل مرغ وتخم مرغ بازاری – دوغ – ماست- نوشابه- ترشی-  مواد کارخانه ای و ....... را ترک کردم

وآن سال آقای دکتر در اصفهان به صورت رایگان ویزیت می کردند. من هم نوبت گرفتم و رفتم پیش ایشون . یک جزوه بهم دادند که مطالب جزوه را بعدا در اختیارتون میگذارم . و گفتند که این جزوه را باید از حفظ باشی و اگه رعایت کنی دیگه حمله بهت دست نمیده. من هم داروهام را قطع کردم

مدت 10ماه به خوبی رعایت کردم ولی نمیدونم کجای کارم می لنگید چون حمله های کوچیک داشتم . ولی بی انصافی نباشه توی آن10ماه من یکبار هم مریض نشدم ،حتی مثل هرسال یکبار هم سرما نخوردم . راضی بودم .ولی دوباره رفتم سراغ آمپول ها ........(حالا بعد از 8 سال فهمیدم که آن جزوه یک ایراد داشت آن هم این بود که غذاهای گرم وخشک هم برای ما بد است ...

مدیر بازدید : 358 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: ۱۳ نوع برنج خارجی وارداتی به عنوان برنجهای غیراستاندارد و غیرقابل مصرف اعلام شد. 

مهدی پورهاشم در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج افزود: کارشناسان این اداره با جمع آوری نمونه هایی از چند نوع برنج خارجی وارداتی، اقدام به آزمایش در مورد میزان سم مایکوتوکسین، سرب، آرسنیک و کادمیوم کردند.

 وی ادامه داد: پس از این آزمایشها مشخص شد، ۱۳ نوع از برنجهای خارجی وارداتی مشکل دارند و مصرف آنها برای مردم زیان آور است.

 این مسئول بیان کرد: بر اساس استانداردهای بین المللی (کدکس) و استانداردهای داخلی باید میزان این سموم صفر باشد زیرا سرب، آرسنیک و کادمیوم از فلزات سنگین هستند.

 سرب در همه برنجهای آزمایش شده وجود داشته است پورهاشم در بخش دیگری از سخنان خود نیز عنوان کرد: آزمایشات کارشناسان نشان داد، میزان سم مایکوتوکسین در حد صفر است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد ولی سرب در همه برنجهای مورد آزمایش موجود و در برخی انواع آن، این میزان بسیار بالاست.

 مدیرکل استاندارد استان تهران یادآور شد: آرسنیک موجود در این برنجها از حد مجاز استاندارد نیز بالاتر است و از این جهت خطرناک محسوب می شود،البته برنجهای یادشده از نظر وجود کادمیوم در حد استاندارد هستند.

 وی خاطرنشان کرد: کلیه برنجهای وارداتی با نامهای آریا، خاطره، ۱۸۱، مینویک، پاندا، محسن، مه کلاسیک، آفرین، مژده، کریستال، جادوگر، کمال ملکی و طوبا طلایی با استانداردهای بین المللی و داخلی مغایرت دارند و شهروندان باید از مصرف آنها خودداری کنند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما از فروشگاه سایت خرید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,343
  • بازدید ماه : 2,989
  • بازدید سال : 23,546
  • بازدید کلی : 455,821