loading...
رنگارنگ از همه چی
مدیر بازدید : 542 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

۴ سارق مسلح که به سرقت از چندین بانک و طلافروشی شیراز مبادرت کرده بودند با حضور مقامات قضایی و انتظامی ساعت ۹:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه ۹۲ به دار مجازات آویخته شدند.


اجرای حکم اعدام

مدیر بازدید : 402 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شقایق ثامن ملقب به کلودیا لینکس در سن دو سالگی در مطب دندانپزشکی مادرش (در نروژ) بود که با کاترین کرینبورگ ملاقات کرد.کاترین از هویت و زیبایی فوق العاده ی کلودیا حیرت زده شده بود.

 

عکس های شقایق ثامن بازیگر جذاب و زیبای ایرانی هالیوود

کاترین با کلودیا صحبت کرد و در آخر ازش پرسید که آیا امکانش هست در تبلیغات تجاری جدیدش که قراره برای بچه ها بسازه شرکت کنه.مادر کلودیا موافقت کرد و بزودی کلودیا به عنوان یک دختربچه قابل ستایش در سراسر اروپا شناخته شد.

محل تولد: ایران، تهران

محل سکونت: لس آنجلس

روز تولد: هشتم آگوست

تبلیغات تجاری بیشتر؛ شوهای تلویزیونی و بازی در تئاتر نتیجه شهرتش بود.در پنچ سالگی کلودیا به همراه مادر ؛ پدر و برادر بزرگترش به تورنتو مهاجرت کردند و تورنتو جایی بود که کلودیا تونست زندگیشو به عنوان یک دختر بچه بازیگرادامه بده. (که البته هیچ کس تا حالا هیچ عکسی از تبلیغات شقایق در دوران کودکیش ندیده و شاید فقط جنبه تبلیغاتی داشته باشه.)

در پانزده سالگی کلودیا توسط شرکتهای معروف از جمله الیت و لیوایز کشف شد و از اون موقع بود که به عنوان یک مدل مشهور شناخته شد.

بعد از مانکن شدن و بازیگری کلودیا در سن بیست سالگی اولین آلبومشو به اسم **شقایق** وارد بازار کرد و بلافاصله به یک ایرانی محبوب تبدیل شد شقایق در یک فیلم هالیوودی به نام legion of the dead در نقش ملکه مصر بازی کرد و همچنین در قسمتی از سریال The West Wing در نقش میس ورد هنر نمائی کرد.

شقایق حدود ۲ سال پیش با کامران خواننده معروف لس آنجلسی آشنا شد و این دو در همه مسافرت های اروپایی با هم دیده میشدن و شقایق حتی برای لحظه ای کامران رو تنها نمیذاشت ولی در این اواخر این دو زوج هنری زیاد در کنار هم دیده نمیشوند.

شقایق این اواخر با یک فیلم بالیوودی قرار داد بسته و در حال بازی کردن در این فیلم که به زودی به بازار می آید و بعضی ها معتقدند که میتونه حتی جای آشواریا رای را در سینمای هند بگیره و خود آشواریا طی یکی از مصاحبه هایش گفت وقتی شقایق رو دیدم اول فکر کردم که هنرپیشه هندی و خیلی نگران شدم ولی وقتی فهمیدم که ایرانی خیالم راحت شد و الآن اگه قرار باشه با هم فیلمی بازی کنیم در نقش خواهرش بازی میکنم چون ما از نظر ظاهری خیلی شبیه هم هستیم.
 

 

s423f (1)

s423f (2)

مدیر بازدید : 414 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پارس پا یک سایت کسب درآمد از طریق پاپ آپ است . با توجه به این که در پارس پا امکان جذب همکار وجود دارد و پاداش خوبی هم برای جذب همکار اختصاص داده است از اقبال بیشتری نسبت به سایر رقبا برخوردار است .

پاپ آپ - popup چیست ؟
احتمالا برای شما هم پیش آمده که وقتی در بعضی سایت ها و وبلاگ ها کلیک می کنید یک صفحه ی جدید باز شده و به شما پیشنهاد می شود .

پارس پا برای یک کلیک از بین کلیک هایی که یک نفر در طول 2 ساعت در وبسایت شما می کند مبلغ 2 تومان به حساب شما اضافه می کند . اگر بازدیدکنندگانی دارید که مثلا در فواصل 2 ساعتی از وبسایت شما دیدن کرده و کلیک می کنند درآمد شما چند برابر می شود .



برای این که مطمئن شوید بازدیدکنندگان وبلاگ شما در محیط وبلاگتان کلیک می کنند پیشنهاد می کنم بخش مهم مطالب یک پست را در ادامه مطلب بگذارید .

تا این جا پارس پا فرق چندانی با بقیه ی رقبا ندارد . ولی امکان جذب همکار پارس پا مثل یک گنج طلاست !

پارس پا بابت هر کلیکی که (شرایط آن را در بالا گفتم ) در وبسایت های همکاران شما صورت می گیرد 1 تومان به شما پاداش می دهد . نمی خواهم به شما دروغ بگویم . هر کاری زحمت خودش را دارد . ادامه را بخوانید و ببینید ارزش زحمت کشیدن را دارد یا نه ؛

سرویس های وبلاگ دهی زیادی در ایران وجود دارد که مجموع وبلاگ های آن ها از مرز 1 میلیون فراتر می رود  . بلاگفا به تنهایی 363064 وبلاگ دارد . اگر وبلاگ های میهن بلاگ را همین تعداد فرض کنیم و وبلاگ های سایر سرویس ها را هم روی هم جمع کنید شاید به 2 میلیون وبلاگ هم برسد .

ببینید چه فرصتی پیش روی من و شماست .

از بین این همه مدیر وبلاگ اگر موفق شوید تنها 100 مدیر وبلاگ را همکار خود کنید و میانگین بازدیدکنندگان  آن ها را 150 نفر کلیک کننده فرض کنیم درآمد روزانه ی شما از پارس پا 15000 تومان در روز و 450000 تومان در ماه است .

آیا ارزش ندارد برای این روش زحمت بکشیم ؟!

فقط این را بگویم که الان خیلی ها دارند برای جذب همکار به منظور درآمد بیشتر وقت می گذارند . هر لحظه به تعداد وبلاگ هایی که عضو پارس پا می شوند افزوده می شود و این یعنی کم شدن تعداد وبلاگهایی که عضو نیستند . یعنی هر لحظه که دیرتر کار خود را شروع کنید دیگران از شما سبقت می گیرند و بر تعداد همکارانشان اضافه می کنند .

در صورتی که بخواهید از طریق لینک من عضو شوید متن تبلیغاتی در اختیار شما قرار می دهم . فقط کافیست نام کاربری خود را در پارس پا از طریق پیام خصوصی برای من ارسال کنید . البته امکان ارتباط بهتر در آینده ای نزدیک در خود سایت پارس پا ایجاد خواهد شد ولی تا آن زمان شما این کار را بکنید .

پارس پا

به ازای 10 بار نمایش زیر مجموعه 100 ریال به شما تعلق می گیرد.
به ازای 1000 بار نمایش زیر مجموعه ی زیر مجموعه 10 ریال به شما تعلق می گیرد.
لینک زیر مجموعه گیری: http://3pas.ir/?q=regnuser&moref=1392

 

مدیر بازدید : 378 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر شد که منتشر کنندگان آن مدعی شدند تصویر پیکر مبارک “حجر بن عدی” می باشد

 پس از انتشار خبر حمله سلفی ها و وهابیون افراطی به مرقد مطهر “حجر بن عدی” و ربودن پیکر مطهر یاور امیرالمومنین (ع) ،  تصویری در شبکه خبری الغوطه الشرقیه که وابسته به معارضین سوری است منتشر گردید که ادعا شده است این تصویر متعلق به پیکر مبارک “حجر بن عدی” ، از صحابه رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) می باشد.

تعداد صفحات : 47

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا شما از فروشگاه سایت خرید می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 515
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 603
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,347
  • بازدید ماه : 2,993
  • بازدید سال : 23,550
  • بازدید کلی : 455,825